Fierbe litoralul. Scenariile pentru sezonul estival cad unul după altul

Fierbe litoralul. Scenariile pentru sezonul estival cad unul după altul

Vara pe litoral este, prin definiție, aglomerată, iar acum, în lipsa reacției autorităților, operatorii din turism se văd nevoiți să rezolve această problemă cu pagube cât mai mici pentru ei. Hotelierii trebuie să găsească soluții pentru hrănirea turiștilor în restaurant, iar pe plajă operatorii calculează distanța dintre șezlonguri pentru a respecta regulile de distanțare

Primii care au trecut deja la treabă sunt operatorii plajelor. Au scos sezlongurile și le-au aranjat pe plajă, distanțate corespunzător. Nu sunt luate în calcul alte măsuri, spune Paul Marin, care administrează o plajă din sudul stațiunii Mamaia:

”Chestia cu panouri, cu separarea cu plexiglas cade din start. Vom avea o distanțare între șezlonguri. Asta e problema cearșafiștilor. Ce or să facă ei ? Era cearșaf lângă cearșaf. Sau puneam șezlongul aici și punea el cearșaful lângă. Nu știu ce-o să se întâmple".

Mai complicat va fi când vor fi familii  mai numeroase, dar și aici operatorii de plajă cred că vor rezolva situația. Mai ales operatorii care sunt și proprietari de hoteluri. ”Fiecare cameră de hotel va avea pe plajă umbrelă și două șezlonguri. Vor fi și buchete de câte patru șezlonguri pentru cei care sunt 3-4 membri în familie.

Ne puteți urmări și pe Google News

Dacă două familii vor să stea alăturat pe răspunderea lor, vom acceptă așa ceva. Amplasarea sezlongurilor va fi undeva la 6 metri de un grup la celălalt", a explicat președintele Asociației Hotelierilor din Mamaia, Nicolae Bucovală.

Se modifică și asigurarea serviciile pe plajă. Beach barurile nu-i mai imbie pe clienți la tejghea, ca să evite apropierea dintre ei. Fiecare umbreluță va avea meniul bătut în cuie: băutură și prețul ei. De pe șezlong, turisul va face semn ospătarului, iar acesta va aduce comanda.