Fiecare român cu durerea lui. „Pericolul din stațiile de tramvai”

Fiecare român cu durerea lui. „Pericolul din stațiile de tramvai”

Am rugămintea să abordați și problema stațiilor de tramvai din București cu peroane înguste, lipsite de balustrade de protecție.

Deși e o problemă ce pune clipă de clipă în pericol viața pietonilor, din păcate e mult prea puțin mediatizată spre deloc. Un coșmar fără sfârșit. Exemple: Bulevardul Basarabia, Strada Barbu Văcărescu, Calea Giulești, Bulevardul Ion Mihalache, Calea Călărași, Bulevardul Bucureștii Noi, Calea Șerban Vodă, Bulevardul Gheorghe Șincai, Bulevardul Nerva Traian, Bulevardul Mărăști etc. La cât de „repede” merge modernizarea liniilor de tramvai din București, mai scă- păm de peroanele înguste, lipsite de balustrade de protecție, la anul și la mulți ani. Vedeți Strada Liviu Rebreanu, Șoseaua Pantelimon, Șoseaua Olteniței, Calea Văcărești, Șoseaua Mihai Bravu. Să nu mai zic de linia 41. Se mai pretinde și linie metrou ușor.Vedeți cele patru capcane pietonale de pe Bulevardul Mărăști. Linie făcută de mântuială. De modernizat linii de tramvai n-a terminat Primăria Capitalei din 2001 - 2002 încoace, dar piste de biciclete pe trotuare și pe treceri de pietoni și pe aleile parcurilor a știut a face. Sunt mai importante pistele de biciclete decât viața pietonilor în stațiile de tramvai? M. Marinescu, București

 

Ne puteți urmări și pe Google News