Fără precedent în turismul românesc. Turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a deschis un proces în acest sens.

Turistul păcălit va fi despăgubit integral de hotel

Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.

Conform reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.

Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.

Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani, consemnează Digi24.

Patronatele din turism protestează împotriva eliminării voucherelor de vacanță

Cinci organizații și-au exprimat, luni, nemulțumirea și protestează față de eliminarea neargumentată a acordării voucherelor de vacanță pentru 2021. Ei amenință cu proteste de stradă.

„Protest comun al ANAT, FIHR, FPTR, OPTBR și APET privind eliminarea voucherelor de vacanță pentru 2021

Multe țări din Europa urmează modelul voucherelor de vacanță din România pentru a oferi sprijin HORECA în vederea recuperării din criza provocată de pandemia de SARS-COV-2

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR) – împreună cu Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) își exprimă nemulțumirea și protestează față de eliminarea neargumentată a acordării voucherelor de vacanță pentru 2021.

Voucherele de vacanță au fost introduse în România prin OUG nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță ca măsură în favoarea angajatului, căruia îi cresc veniturile reale, și în favoarea angajatorului, care are posibilitatea și este stimulat să acorde angajatilor, alături de salariu, vacanțe în țară, prin intermediul voucherelor de vacanță. Acestea au ca rol recuperarea capacității de muncă, de creștere a productivității muncii salariatului și de motivare a acestuia pentru a-și menține calitatea de salariat în respectiva întreprindere, ceea ce va genera stabilitate si eficiență mărite”, se arată în protestul patronatelor din turism.