Fanii platformei TikTok primesc cea mai tare veste. Crește limita de timp a clipurilor. YouTube are motive de îngrijorare

Fanii platformei TikTok primesc cea mai tare veste. Crește limita de timp a clipurilor. YouTube are motive de îngrijorare

Potrivit TikTok, compania a decis să își extindă lungimea maximă a videoclipului pe baza feedback-ului. Aşadar, fanii popularei platforme de video TikTok vor putea să posteze filmări de la 1 minut la 3 minute.

Compania a anunțat în această dimineață că va lansa opțiunea de a crea videoclipuri cu o lungime de până la 3 minute. Anterior, videoclipurile TikTok puteau avea o lungime de până la 60 de secunde, după ce s-au extins inițial de la clipurile de 15 secunde. Acest format video de 60 de secunde a fost copiat de atunci de noi concurenți TikTok, cum ar fi  Snapchat Spotlight  și YouTube Shorts.

 Toţi utilizatori reţelei sociale vor putea publica clipuri de până la 3 minute

Compania chineză spune că este necesară creşterea limitei pentru a da mai multă libertate creatorilor de conţinut. O altă explicaţie ar fi că filmările mai lungi implică şi mai multe reclame.

Filmările de până la 3 minute au fost testate în cadrul platformei începând cu luna decembrie. Acestea erau permise pentru un număr limitat de categorii, precum cea culinară, fiind vizibile, la fel, pentru un mic număr de utilizatori. Nu se ştie, deocamdată, în ce fel va fi modificat algoritmul de rankare, după creşterea limitei. Este posibil ca, datorită faptului că ajută la creşterea timpului petrecut în reţea, clipurile mai lungi să fie favorizate şi să ajungă mai vizibile în cadrul reţelei.

TikTok are peste 1 miliard de utilizatori la nivel global. Motiv de îngrijorare pentru YouTube

Această modificare a lungimii videoclipului ar putea face ca TikTok să devină și mai competitor pentru YouTube, care a fost suficient de îngrijorat de creșterea sa. Dar TikTok înțelege că avantajul platformei sale nu este cât de scurte sunt videoclipurile, ci combinația de caracteristici pe care le oferă - inclusiv o bibliotecă extinsă de efecte speciale, instrumente AR, catalog muzical și dialogul creat între creatori prin intermediul unor instrumente specializate.

Şi alți rivali observă, de asemenea, amenințarea TikTok

Chiar ieri, șeful Instagram, Adam Mosseri, a declarat că aplicația deținută de Facebook, asociată istoric cu partajarea fotografiilor, va începe în curând să experimenteze transformarea videoclipurilor scurte și distractive într-o parte mai importantă pe Instagram. El a promis că Instagram va testa cu noi modalități de a îmbrățișa mai mult videoclipurile, inclusiv „pe ecran complet pentru a fi captivant şi distractiv”.

„Să fim sinceri, există o concurență foarte serioasă chiar acum. TikTok este uriaș. YouTube este și mai mare ”, a remarcat el.

TikTok a început testele pentru videoclipuri de 3 minute la sfârșitul anului trecut. Compania spune că opțiunea de a filma videoclipuri mai lungi va fi lansată utilizatorilor globali în săptămânile următoare. Utilizatorii vor fi anunțați când vor primi actualizarea, scrie techcrunch.

Ne puteți urmări și pe Google News