Facturile la apă, primite prin e-mail

Facturile la apă, primite prin e-mail

FACTURA VERDE este serviciul gratuit al Apa Nova București de transmitere prin e-mail a facturii la apă (alimentare și/sau canalizare).

 Prin el, aveți acces oricând la factură şi protejați, totodată, mediul înconjurător, prin reducerea cantităţilor de hârtie consumate. Condițiile de activare sunt:

1. Să fiți titularul de contract sau reprezentantul legal al locatarilor dintr-un imobil.

2. Să dețineți un contract nou sau reactualizat de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă/de canalizare (semnat după iulie 2009).

Ne puteți urmări și pe Google News

3. Să actualizați contractul, dacă acesta este semnat înainte de iulie 2009.

Prin activarea opțiunii „factura verde”, primiți documentul electronic în cel mult 24 de ore de la emitere și aveți acces oricând la informațiile conținute.

Detalii despre activarea opțiunii găsiți pe www.apanovabucuresti. ro, telefonic (non-stop), la numerele 021.207.77.77 sau la *7777, dar și la sediul Relaţii cu Clienţii, din str. Aristide Demetriade nr. 2, sectorul 1.

Call Center pentru analiza apei de la robinet

Dacă aveți îndoieli în privința calității apei potabile distribuită în rețeaua publică de Apa Nova București, puteți să solicitați efectuarea unei analize la Call Center, la numerele 021.207.77.77 sau *7777. Reprezentanţii companiei vor lua legătura cu dumneavoastră pentru prelevarea de probe în vederea analizei, urmând să primiţi, prin poştă, răspunsul scris, însoţit de buletinul de analiză a apei. Serviciul nu se facturează, dacă este vorba de apa din rețeaua publică. Pe de altă parte, analizele la apa din alte surse decât sistemul public (puțuri, fântâni etc.), care sunt contra cost, nu vor putea fi efectuate în perioada 1 aprilie - 30 iunie 2015.