Digi renunță la cartelele prepay. De la 1 iulie nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente. Motivul acestei decizii

Digi renunță la cartelele prepay. De la 1 iulie nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente. Motivul acestei decizii

Schimbare radicală la Digi. Compania RCS-RDS renunță, de la 1 iulie, la unul dintre cele mai îndrăgite și căutate produse din oferta sa. Ce alternative au clienții.

Digi Romania își informează utilizatorii cartelelor prepay că acest serviciu va fi închis începând cu luna iulie. Operatorul rămâne cu serviciile postplătite (abonamente), disponibile într-o oferta largă de servicii.

Digi România a anunţat utilizatorii de cartele prepay că, începând cu 1 iulie, serviciile de comunicații electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială. De asemenea, cartelele preplătite deja existente vor mai putea fi folosite până la data de 30 septembrie, mai informează operatorul.

Digi: De la 1 iulie nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente

Operatorul de telecomunicații Digi a anunțat că utilizatorii de cartele prepay pot trece la abonamente cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra același număr de telefon.

Ne puteți urmări și pe Google News

”Începând cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicaţii electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială Digi. De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023”, se arată în comunicatul operatorului de telecomunicații Digi.

De asemenea, Digi recomandă clienților să utilizeze în continuare serviciile de comunicații mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite (abonamente), disponibile într-o ofertă largă de servicii, cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra acelaşi număr de telefon.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin apelarea centrului de Relaţii cu Clienţii la numărul de telefon 0314004401 sau în orice punct de prezenţă Digi, se arată în comunicatul transmis de Digi Mobil către clienți.

Digi, despre tentativele de fraudă

Digi a tras un semnal de alarmă cu privire la o nouă metodă de fraudă a apărut în mediul online. Mai exact, clienți ai companiei au primit e-mail-uri false în care li se solicita să-și plătească factura.

„Este o tentativă nouă de fraudă, nouă, în sensul în care targetează subiectul, de data aceasta Digi, și clienții companiei Digi, impersonând societatea, folosindu-se de imaginea vizuală și transmit notificări de plată. Astfel, clonează site-ul companiei și solicită clienților să facă tranzacții sau să introducă datele de card, în vederea achitării serviciilor de care beneficiază.

Trebuie să fim atenți la sursa mesajului, de unde provine, să ne asigurăm că este legitim, să ne asigurăm că link-urile către care se redirecționează sunt cele legitime. Bineînțeles, greșelile gramaticale pot atrage atenția, atacatorii nefiind, neapărat, de origine română”, se arată în comunicatul Digi.