Dieta ketogenică a fost ușor motificată și presupune consumul de grăsimi în proporție de 60% din alimentele consumate zilnic, consumul de proteine cu 30% iar consumul de carbohidrați doar 5%.

Dieta presupune consumul, în special, de grăsimi și proteine  și reduce la minim consumul de carbohidrați.

 

Care sunt beneficile dietei ketotenică:

1. Contribuie la remodelarea corporală

2. Reduce apetitul și controlează senzația de foame

4. Sprijină eliberarea energiei 

5. Susține sănătatea sistemului cardio – vascular

6. Îmbunătățește performanțele fizice în timpul antrenamentelor

7. Intensifică metabolismul pentru arderea grăsimilor

Ce alimente pot fi mâncate în dieta ketogenică

Meniul dietei ketogenică este unul relativ simplu bazat, în general, pe carne, ouă și brânzeturi. Cu toate acestea se pot mânca și fructe și legume cu conținut scăzut în carbohidrați.

 

Ce alimente pot fi mâncate: 

– Oua;

– Unt;

-Uleiuri extravirgine;

-Mixuri de nuci si seminte;

-Avocado;

-Nuca de cocos si ulei de cocos;

-Masline si ulei de masline;

-Broccoli;

-Conopida;

-Spanac;

-Varza;

-Ardei;

-Castraveti;

-Spanac si alte verdeturi;

-Ridiche si alte radacinoase precum telina, morcov, dar si usturoi si ceapa;

-Alte legume precum dovlecei, salata verde, conopida, vinete etc;

-Fructe de padure;

Cât timp poate fi urmată dieta ketogenică?

Dieta poate fi ținută în funcție de numărul de kilograme pe care fiecare vrea să îl piardă. În general, medicii recomandă ca 5-6 zile să fie urmat meniul strict, iar după această perioadă se pot consuma carbohidrați.

 

Te-ar putea interesa și: