Loganurile nu vor mai sta ascunse în colţurile showroomurilor Renault.
Reprezentanţii grupului auto francez Renault au anunţat că vor să accelereze crearea unei reţele de distribuţie europene dedicată gamei Logan. „Vânzările Dacia vor fi suficient de solide pentru a permite unui dealer auto să reziste pe piaţă numai cu această marcă“, a declarat şeful programului Logan de la Renault, Gerard Detourbet, citat de Automotive News Europe. În prezent, în afara ţării există doar 130 de centre de vânzări exclusiv Dacia, toate situate în state din Europa Centrală şi de Est. „Vom elimina riscul confuziei pentru agentul de vânzări. El va şti că vinde Dacia“, a spus Detourbet.
Oficialii Renault susţin că vânzările slabe înregistrate în ultima lună pe piaţa auto, mai ales pe segmentul american, ar putea scoate la suprafaţă idei excepţionale capabile să revoluţ ioneze acest sector industrial. Declinul actual al sectorului auto global ar putea da un imbold nou planurilor de consolidare a industriei, a declarat directorul general al constructorului francez Renault, Carlos Ghosn, citat de Reuters. „Ceva va trebui să se întâmple“, a spus Ghosn.