DACIA – După 15 ani de la PRIVATIZARE. Urmează prima MAŞINĂ AUTOMATĂ

DACIA – După 15 ani de la PRIVATIZARE. Urmează prima MAŞINĂ AUTOMATĂ

După 15 ani, Dacia se poate lăuda cu un centru de cercetare la nivelul standardelor internaţionale. Securitate, profesionalism şi punctualitate sunt cuvintele care pot caracteriza Centrul de Cercetare Dacia Renault de la Titu.

Centrul de la Titu a fost ieri seară, locul de celebrare a celor 15 ani de la privatizarea Dacia. La eveniment au fost invitate presa, autorităţile publice alături de reprezentanţii companiei şi oameni de afaceri, în total 250-300 de invitaţi români cât şi francezi.

Ajunşi la porţile centrului, toţi cei invitaţi au fost legitimaţi, urmând apoi ca un Duster cu girofar să ne conducă către sala de festivităţi. Centrul de cercetare este un adevărat cartier general, carosabilul de 26 de km lungime fiind de o calitate pe care cu siguranţă nu o vom găsi pe drumurile din România. Am putut observa zone care simulează diverse schimbări climatice, unde se fac testele noilor maşini în condiţii de ploaie torenţială, off-road, mini lacuri şi pistă la nivelul celei de formula 1.

Din indicaţiile angajaţilor Dacia Renault, a reieşit faptul că aceştia reuşesc să se coordoneze şi au lăsat de înţeles că sistemul implementat aici funcţionează perfect, fiecare ştiind cu exactitate ce are de făcut.

Ne puteți urmări și pe Google News

În timpul evenimentului, oficialii guvernului şi noii lansaţi în cursa pentru prezidenţiale au felicitat conducerea companiei pentru nivelul de dezvoltare la care a ajuns Dacia şi au mulţumit pentru locurile de muncă create de Dacia-Renault. Printre felicitări, un consilier, în numele premierului Victor Ponta, şi-a luat angajamentul că Guvernul va realiza „autostrada Piteşti-Sibiu”. Cu toate acestea, în aceeaşi zi au apărut în presă primele informaţiile privind masterplanul pe transporturi în care guvernul se angajează faţă de Comisia Europeană că realizarea acestei rute va fi de fapt un drum express.

Cele mai importante declaraţii ale serii au fost ale lui Nicolas Maure, directorul general al Dacia Renault, care a spus: „Viitorul trebuie construit de noi toţi, să mizăm pe numărul de angajaţi. Poate, în viitorul apropiat veţi avea surpriza de a vedea în România, prima maşină Dacia automată.”

La 15 de ani de la semnarea privatizării Dacia, aceasta a ajuns la un număr de 17.000 de angajaţi şi parteneri. Evenimentul a fost încheiat cu un concert de muzică clasică, susţinut de bursierii Dacia. Pe toată perioada evenimentului, reprezentanţii companiei, au pus la dispoziţia invitaţilor un Dacia Lodgy pentru a parcurge întreg circuitul de la Titu.

„Lucrez la Dacia de la privatizarea care a avut loc acum 15 ani şi nu prea am avut de ce să mă plâng. S-a schimbat multe şi am evoluat, asta vă spun din proprie experienţă. Condiţiile de muncă nu se compară cu cele din trecut şi pot spune că suntem foarte mulţi angajaţi mândri că lucrăm în cadrul Dacia” mi-a povestit un angajat chiar înainte de a părăsi centrul de la Titu.

Concluzia este că se poate şi în România, însă as vrea să cred că lucrurile bune nu s-au întâmplat din cauza francezilor, ci ambiţia românilor de a crea un produs internaţional de calitate.