Cum explică psihologii goana după hârtie igienică

Cum explică psihologii goana după hârtie igienică

Un alt motiv pentru care oamenii sunt mai predispuși să cumpere în exces este simplul fapt că îi văd pe alții că își încarcă până la refuz coșurile.

Cât despre rafturile care rămân goale prea mult timp, un economist susține că principala cauză o reprezintă faptul că magazinele nu păstrează cantităti mari de mărfuri pe stoc.

James Rogers, economist: „Păstrarea unor stocuri mari pe inventar e costisitoare pentru orice companie. Cu cât inventarul e mai redus, cu atât sunt costurile mai mici. Așa că cele mai multe companii păstrează stocuri minime în magazine.”

Specialiștii spun că ar fi fost aproape imposibil pentru comercianți să anticipeze creșterea vânzărilor din cauza coronavirusului. Presiunea cea mai mare, acum, se pune pe companiile de producție și pe cele de distribuție, care trebuie să lucreze non-stop pentru a umple din nou rafturile cu produsele cele mai căutate.

Ne puteți urmări și pe Google News