Cornelia și Lupu Rednic, mii de euro pentru 45 de minute de distracție. La ce nu ar face reclama niciodată

Cornelia și Lupu Rednic, mii de euro pentru 45 de minute de distracție. La ce nu ar face reclama niciodată Sursa foto: Youtube

Cornelia și Lupu Rednic sunt unii dintre cei mai iubiți artiști din zona de nord a țării, așa se explică și veniturile de mii de euro. Cei doi sunt sufletul petrecerii la care sunt invitați, dar desigur totul are un preț. Contra sumei de 2000-2500 de euro, soții Rednic întrețin atmosfera timp de 45 de minute la nuntă sau botez, potrivit informațiilor din spațiul public.

În ultima perioadă, cei doi și-au dat seama că bani se pot face ușor și din alte activități comerciale, cum ar fi jucatul în reclame. Ca mulți alți artiști, cei doi și-au împrumutat imaginea pentru mai multe produse.

Cornelia și Lupu Rednic fac mii de euro și din reclame

Lupu și Cornelia Rednic

sursă foto: Facebook

Cu toate acestea, au mereu grijă ce garantează cu imaginea lor. ”Acum facem reclamă la un celebru lanț de magazine. Dar am mai fost în reclame, pentru o firmă de pateu, din Satu Mare, dar și la un celebru vin românesc. Facem doar la produse alimentare. Am refuzat să facem reclamă la alifii, la medicamente sau la ceaiuri, de tot felul.

Fiindcă nu știm despre ce este vorba, nu avem studii medicale, așa că nu le putem recomanda oamenilor. Eu am o vorbă înțeleaptă: «De ce să mă bag, dacă nu sunt scafandru?». Păi, știți bancul: «Dacă un scafandru s-ar arunca cu fața în apă și-ar sparge capul, căci ar cădea în barcă!»”, a declarat în trecut Lupu Rednic.

Ne puteți urmări și pe Google News

Se iubesc la fel ca în prima zi

Cei doi soți sunt căsătoriți de mai bine de 30 de ani, cu toate acestea, spun că iubirea dintre ei este la fel de vie ca atunci când s-au cunoscut. Ei spun că unul dintre lucrurile care i-au ținut împreună este acela că au plecat de jos.

Niciunul dintre ei nu a provenit dintr-o familie cu posibilități financiare. Așa că au decis să își construiască singuri viitorul, iar conexiunea dintre ei a devenit mai profundă.

Revista presei