Municipiul Cluj este considerat o atracție irezistibilă, în viziunea jurnaliștilor americani, datorită Bisericii Sfântul Mihail, dar și a Fabricii de Pensule, un concept multicultural dezvoltat în anii din urmă și care aduce în același loc expresii artistice din cele mai variate domenii.

Nu în ultimul rând, Clujul e văzut și ca o bază de plecare pentru turiști către excursii în Munții Apuseni, cei care au peste 4.000 de peșteri, dar sunt străbătuți și de canioane. În plus, un alt argument în favoarea orașului din inima Ardealului este frumusețea inegalabilă a satelor moțești, se notează în articolul cu pricina.

CNN mai arată că în Cluj poți admira o sumedenie de piețe, admirabil înfrumusețate de municipalitate, dar și să savurezi mâncăruri tradiționale în restaurante.

Autoritățile locale arată că în cursul anului trecut Clujul a fost vizitat de 170.000 de turiști, creșterea fiind de 35% față de 2016.

Cu toate astea, acest municipiu e trecut pe lista celor 20 de orașe europene prea puțin cunoscute. E clar că mai avem de lucru pentru a ne promova frumusețile și potențialul turistic.

Te-ar putea interesa și: