Cea mai bună slujbă din lume, adjudecată

Cea mai bună slujbă din lume, adjudecată

Un britanic s-a impus în faţa altor 35.000 de competitori şi va administra, timp de şase luni, o insulă tropicală.

Cea mai tare slujbă din lume, aceea de administrator al unei insule tropicale, situate în apropierea Marii Bariere de Corali, a fost în cele din urmă adjudecată de un britanic, la finalul unei ample campanii de marketing. Ben Southall, în vârstă de 34 de ani, a fost desemnat câştigător dintre 16 finalişti, aleşi, la rândul lor, din cei aproape 35.000 de participanţi la concursul organizat de Departamentul Turismului din statul australian Queensland.

Fişa postului pe care tânărul îl va ocupa pentru următoarele şase luni de zile include sarcini precum explorarea Insulei Hamilton şi promovarea acesteia prin intermediul blogurilor, fotografiilor, înregistrărilor video şi interviurilor, scrie Reuters. Toate acestea pentru un salariu cumulat de 150.000 de dolari australieni (110.000 de dolari americani). „Este o onoare extremă şi sper să corespund aşteptărilor”, a declarat administratorul, care îşi va prelua atribuţiile începând cu data de 1 iulie. El va fi însoţit în paradisul de care va avea grijă timp de jumătate de an de prietena sa candiancă.

Promovare fără precedent

Slujba în sine s-a bucurat de o atenţie uriaşă la nivel global, iar campania de promovare a concursului de ocupare a postului a reliefat potenţialul de marketing al site-urilor YouTube şi Facebook. „Aceasta este, probabil, prima dată când o campanie s-a bucurat de o astfel de popularitate fără să investim prea mult în publicitate, cu excepţia unor anunţuri plasate strategic în diferite ţări”, a explicat Tim Burrowes, specialist în marketing.

După câteva zile de la debutul campaniei de promovare a slujbei, care pare mai degrabă o vacanţă plătită, materialul promoţional devenise unul dintre cele mai vizualizate de pe internet. Cei aproape 35.000 de participanţi la concurs, provenind din aproximativ 200 de ţări, s-au înscris în cursă prin prezentarea unui material video de un minut în care îşi etalau calităţile. Printre înregistrările depuse se numără şi imagini care prezintă competitori făcând scufundări într-un bazin dintr-o piaţă centrală a capitalei olandeze sau călătorind în metroul londonez în echipament de scufundări.

Departamentul Turismului din statul australian Queensland a anunţat că a cheltuit 1,7 milioane de dolari americani pe campania de promovare a concursului, dar a obţinut un profit de aproape 110 milioane de dolari de pe urma notorietăţii globale de care s-a bucurat competiţia.

CITIŢI ŞI:

Din culisele celui mai dorit job din lume

Ne puteți urmări și pe Google News