Caz halucinant la CNAS. Mama şi fiul, morţi în baza de date. Acum trebuie să demonstreze că sunt vii

Caz halucinant la CNAS. Mama şi fiul, morţi în baza de date. Acum trebuie să demonstreze că sunt vii

Doi bucureșteni, mamă şi fiu, s-au trezit declarați morţi de softul CNAS. Bărbatul a declarat că: „am arătat pe telefon camera din curte, unde mama făcea curat”, dar nu a fost suficient.

Un bărbat în vârstă de 53 de ani și mama sa de 80 de ani au aflat că sunt declarați morţi în baza de date a Casei de Asigurări, după ce au mers la medic pentru a cere o rețetă. Doctorița a încercat să restarteze de mai multe ori programul CNAS, sperând că așa va rezolva problema, însă cei doi pacienți figurau tot decedați.

Mama şi fiul, morţi în baza de date a CNAS

Un bărbat de 53 de ani a fost joi dimineață la medicul specialist ca să obțină o rețetă de continuare a tratamentului. În cabinetul medicului, i s-a spus că mama sa, în vârstă de 80 de ani, apare ca fiind decedată. După ce și cardul său a fost scanat, i s-a transmis că și el figurează ca fiind mort în baza de date a CNAS.

„Doctora care mă consultă și îmi dă rețeta mi-a spus că mama figurează decedată. După care i-am arătat pe telefon camera din curte, unde mama făcea curat. S-a dus, a mai vorbit cu o altă doctoră, au restartat sistemul Casei Naționale de Asigurări, după care la mama tot îi dădea că este decedată. Moment în care au băgat și cardul meu de sănătate și apăream și eu tot decedat”, a declarat bărbatul.

Ne puteți urmări și pe Google News

I s-a cerut să se prezinte cu mama sa de 80 de ani pentru a demonstra că nu sunt morţi

El a mai spus că a fost pus să mai aștepte, iar sistemul a fost din nou restartat. Degeaba însă. A sunat la Casa Națională de Asigurări de Sănătate, a explicat situația, iar un reprezentant al instituției i-a transmis să se ducă la sediul CNAS împreună cu mama sa, lucru pe care l-a refuzat, a menționat el. Femeia în vârstă de 80 de ani, care a fost și ea declarată „decedată” de softul CNAS, a declarat că o să ceară despăgubiri. Doctorița care i-a consultat pe cei doi bucureșteni susține că în această perioadă tot apar erori și în platforma CNAS.

„Sunt niște revizii. În perioada asta se face raportarea la Casa de Sănătate pentru serviciile lunii august și funcționează mai greu și dă tot felul de erori”, a răspuns medicul pentru digi24.