Câți români se uită la televizor vara. Cele mai urmărite televiziuni, după media zilnică

Câți români se uită la televizor vara. Cele mai urmărite televiziuni, după media zilnicăSursa: Martinlee58 | Dreamstime.com

Așa cum ne-am obișnuit, Pro TV deţine supremaţia la nivel național, în ceea ce privește numărul de telespectatori, cu o medie zilnică de 520.000. Kanal D a trecut peste Antena 1, după media pe zi, la fel ca şi în prime-time.

Potrivit audiențelor din luna iulie, Digi Sport 1 a revenit în top 10 audienţe odată cu reluarea meciurilor din Liga 1, dar şi cu difuzarea câtorva partide din preliminariile europene.

Cele mai urmărite posturi de televiziune vara

Pe plan național, Pro TV, cel mai urmărit post al lunii, a avut în iulie o medie zilnică de 520.000 de telespectatori. Cu toate acestea, postul a fost în uşoară scădere faţă de luna iunie.

Kanal D a urcat peste Antena 1, după media pe zi. Postul a avut o medie zilnică de 365.000 de persoane, în timp ce Antena 1 avea 335.000 media.

Regăsim în top zece audienţe Happy Channel, cu o medie de aproape 80.000 de persoane, Antena Stars, cu 70.000 sau Digi Sport 1 cu 60.000.

TVR 1 este a zecea televiziune în topul audienţelor, cu o medie la nivel naţional, de 51.000 de telespectatori. TVR 2 este la mică distanţă cu 46.000 de telespectatori media.

Audiențele din mediul urban

În mediul urban, Pro TV a obţinut în luna iulie cifre asemănătoare cu cele din luna iunie: 250.000 de persoane, media zilnică la oraşe.

Locul secund îi aparţine Antenei 1, cu o medie de 170.000 de persoane, în uşoară scădere faţă de iunie. Podiumul este completat de Kanal D, care a avut o medie de aproape 160.000 de telespectatori, uşor peste luna iunie.

Happy Channel, canalul de femei al Antena Group, a avut, în luna iulie, 42.000 de telespectatori, media zilnică, în urban. Digi Sport 1 a urcat şase locuri în audienţe, având o medie de 37.000 de telespectatori.

Antena Stars este în top zece, cu o medie de 33.000 de telespectatori.

Pro TV, în toate topurile

Și în mediul urban, la persoanele cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, Pro TV a atras, pe publicul comercial o medie zilnică de aproape 120.000 de persoane, la fel ca în luna iunie.

Antena 1, de pe poziţia secundă, a obţinut o medie de 74.000 de persoane, în scădere faţă de iunie. Iar Kanal D, ocupantul poziţiei trei, a avut o medie de 52.000 de privitori, pe publicul tânăr.

Clasamentul este completat de trei televiziuni de ştiri, Romania TV (28.000 de telespectatori media), Antena 3 (22.000) şi Digi24 (16.000).

Digi Sport 1, care în luna iunie era pe poziţia 12 în audienţe, a fost în iulie pe şapte, cu o medie de 16.000 de telespectatori, la egalitate cu Digi24, potrivit informațiilor date de paginademedia.ro.