Potrivit unui comunicat al Ministerului Transporturilor, ministrul Cătălin Drulă s-a întâlnit, miercuri, cu directorii din cadrul ministerului și managerii unităților aflate în subordinea MTI, cărora le-a expus planurile prioritare în mandatul său, inclusiv măsurile care vor fi luate pentru ”eficientizarea activității” și ”profesionalizarea” activității din minister.. După ce și-a asigurat angajații din subordine că vor descoperi în el un ”partener”, ministrul a lansat și un avertisment.

”Este foarte clar pentru toată lumea că din păcate la nivelul fiecărei structuri există persoane care şi-au făcut un obicei din a veni la serviciu doar pentru a avea de unde pleca acasă. Aceste persoane, dacă nu înţeleg că sunt aici să presteze o muncă în folosul oamenilor şi să aducă un plus de valoare echipei, fie ca sunt la Minister, fie că sunt la companii, este cazul să se gândească la schimbarea locului de muncă”, a declarat ministrul, adăugând că nu se fereşte să facă schimbări şi reforme.

”Nu mă feresc să fac schimbări şi nu mă feresc de reforme. Activitatea dumneavoastră şi a subordonaţilor trebuie să fie bazată pe profesionalism, asumarea responsabilităţii şi transparenţă. Cei care pot să respecte aceste principii sunt bineveniţi în echipa mea”, a declarat ministrul Cătălin Drulă, potrivit comunicatului instituției.

 „Miracole nu se vor putea face în 2021, dar unele schimbări trebuie făcute

Tot miercuri, noul ministru a spus la RFI că, în opinia sa, problema României în materie de proiecte de infrastructură este că nu au fost făcuți cum trebuie pașii preliminari.

”Eu nu găsesc în momentul în care intru în minister acum un proiect tehnic pentru autostrada Comarnic-Brașov, nu găsesc nici un fel de proiect tehnic pentru autostrada Comarnic-Brașov, nu există și el nu exista nici în 2015, nu exista nici în 2010. Ce există e un studiu de fezabilitate, care eu aș spune că e mai degrabă la nivel de studiu de prefezabilitate, niște schițe, făcut în 2005 (…). Un proiect de anvergură, până la urmă, nici o casă nu se poate face fără un proiect tehnic. La fel, o autostradă cu atât mai puțin, care are viaducte, tuneluri, lucrări ample”, precizează ministrul.