Camionetă, business class sau birou? Inovația Max Recline

Camionetă, business class sau birou? Inovația Max Recline

Scaunele-minune, deocamdată opționale

Pe de altă parte,  scaunele din față nu se rabatează doar. Pe măsură ce se apropie de poziția orizontală, partea de jos a scaunului se ridică cu 3,5 inci pentru a umple golul care ar fi creat printr-o simplă înclinare.

„Ne-am gândit să încercăm doar să rabatăm total scaunul  și ceea ce am constatat este că atunci când faci asta nu este suficient de confortabil, exista acest spațiu între perna scaunului și spătarul scaunului și pur și simplu nu era o poziție confortabilă ”, a explicat DeMarco.

Ea a spus că echipa Ford s-a asigurat că spațiul a fost eliminat și că partea superioară a spătarului scaunului poate fi, de asemenea, extinsă pentru a acționa ca un suport pentru gât pentru a-l face cât mai confortabil posibil.

„Echipa a lucrat cu adevărat la modul în care ar putea ridica partea inferioară și să umple acel spațiu, precum și în jurul zonei umerilor până la tetieră”.

Ne puteți urmări și pe Google News

Cu toate acestea, în timp ce această caracteristică oferă un confort la nivel înalt, vine și la un preț premium. Poate fi adăugată ca opțiune la un cost de pentru 340 de dolari, dar nu va fi disponibilă pe modelele mai ieftine ale modelului F-150.

În prezent, opțiunea este disponibilă doar pe modelele King Ranch, Platinum și Limited, cele mai ieftine dintre acestea începând de la un preț de 58.365 de dolari.

Ford nu a spus încă dacă scaunele înclinabile vor fi disponibile pe viitor pe modelele mai ieftine.

O altă caracteristică interesantă a scaunelor interioare ale modelului Ford F-150 2021  este noua capacitate de a transforma scaunul șoferului într-un scaun de birou, cu un nivel de viteză de rabatare și un ecran tactil de 12 inci în tabloul de bord pentru a crea spațiu de lucru între scaunele din față.

„Avem, de asemenea, un birou mobil complet, astfel încât totul să poată fi pliat pe consola generală, inclusiv schimbătorul de viteze, consola centrală se rabatează și puteți face o muncă de birou completă”, a spus Farley.

„Este ceva ce am văzut de mult timp, din ce în ce mai mulți oameni își folosesc mașinile ca birouri de domiciliu”.

Și există un alt spațiu de lucru multifuncțional la hayon cu cleme de fixare, buzunare cu clemă și fante pentru creioane, pixuri, tablete și tăvi.

Vehiculul poate alimenta chiar și un loc de muncă sau un camping, cu un generator încorporat care poate funcționa până la trei zile cu un singur rezervor de benzină. Ford spune că generatorul are trei ieșiri și poate alimenta mai multe dispozitive și unelte.