

Principala categorie interesată de Black Friday este, ca de obicei, cea formată de bărbați și persoane cu vârste între 24 și 34 de ani. Faţă de media generală de 13% a celor care au auzit de Vinerea Neagră spun că "sigur vor cumpăra", în cazul bărbaţilor media urcă la 15% iar în cazul tinerilor la 16%, menţionează studiul.
De Black Friday 2014 lista de cumpărături este compusă, în medie, din electrocasnice mici (36%) )aspiratoare, mixere, roboţi de bucătărie), urmate de televizoare (30%) şi telefoane mobile (20%).
"Televizoarele şi telefoanele mobile sunt şi categoriile care înregistrează cea mai mare creştere a intenţiei de cumpărare faţă de Blac Friday 2013. Astfel, sunt cu 11% mai multe persoane în cazul televizoarele şi cu mai multe 9% în cazul telefoanelor mobile", arată studiul.
Potrivit studiului citat, numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday a ajuns anul acesta la 63%, în rândul persoanelor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, sunt cu cu peste 1,7 milioane mai multe persoane care ştiu acum de Black Friday.