O mulțime de români și-au cumpărat bilete pentru sejururi în luna martie și aprilie, iar pe buzele tuturor apare o singură întrebare: Cum ar putea să își recupereze banii?

Nu toate companiile aeriene au luat măsuri după ce zborurile au fost anulate.

Conform Ziare.com, principalele companii care operează zboruri în Europa au pus la cale diferite strategii prin care clienții să nu iasă în peirdere.

Wizz Air

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est, a anunțat că toate persoanele ale căror zboruri au fost anulate își vor primi banii înapoi.

„Wizz Air a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați, incarcand automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienților săi”, a anunțat compania.

Totodată, compania le recomandă clienților să folosească „platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate”.

Blue Air

Blue Air suspendă zborurile regulate începând cu data de 21 martie și până la încheierea perioadei în care starea de urgență este activă, scrie sursa citată.

Blue Air anunță că pasagerii care au zboruri rezervate cu data de călătorie până pe 31 mai 2020 (inclusiv) și doresc să își reprogrameze călătoria pot beneficia de rebooking gratuit, pentru zboruri după data de 1 iunie, sau de restituirea sumei sub formă de voucher, ce va putea fi folosit pentru călătoriile viitoare.

TAROM

La TAROM, pasagerii își pot reprograma călătoriile la date viitoare sau către alte destinații operate de companie, fără a plăti taxa de modificare.

„Pasagerii noștri își pot planifica cu încredere noile itinerarii, deoarece indiferent de restricțiile tarifului achiziționat, acum au o opțiune care le permite să își schimbe rezervările pentru date ulterioare, doar cu încasarea diferențelor de tarif/ taxe de aeroport, dacă cel inițial nu este disponibil sau aplicabil pe noile date de călătorie.

Această facilitate comercială este valabilă pentru bilete cu cel puțîn o dată de călătorie programată până la 31 mai 2020 – inclusiv, iar pasagerii au posibilitatea de a alege nouă dată și/sau destinație, oricând în 12 luni de la dată de emitere a biletului”, se arată într-un comunicat al TAROM.

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE