România TV și Antena 3 și-au disputat dominația pe piața televiziunilor de știri în minutele anterioare și ulterioare momentului anunțării rezultatelor exit poll pentru prezidențiale.
Pe publicul general, Antena 3 a câștigat cele două sferturi de oră dintre 20:45 și 21:15, cu 6,7%, respectiv 6,2%, față de 6,8% și 5,6% România TV. Următoarele două sferturi de oră, în schimb, până la 21:45, au fost câștigate de România TV, cu 7,9%, respectiv 6,9%, față de 5,8% și 6,2% Antena 3. Situația a fost similară și pe publicul urban.
Digi 24 a variat între 2,9% și 3,2% (3,1% și 3,9% pe public urban) pe același interval, al așteprării rezultatelor, al difuzării exit poll-urilor și al discursurilor celor doi candidați pentru Cotroceni. B1 TV și Realitatea Plus au variat între 1,2% și 2,5%, cu un vârf pentru Realitatea între 21:45 și 22:00.
La un loc, cele cinci televiziuni de știri au strâns puțin peste 20% din publicul național, în timp ce televiziunile generaliste au ajuns la circa 24%. Pro TV a dominat, cu 10,2 pe sfertul de oră de după 21:00, în timp ce Antena 1 a avut 5,4%, iar TVR 1,5%.
Pe publicul comercial situația a fost maiechilibrată, astfel că posturile de știri au avut 13,3% rating, în timp ce posturile generaliste au avut cumulat puțin peste 21%.