Schimbări majore la un lanț de hipermarketuri din România. Vine cu un concept nou de magazine

Schimbări majore la un lanț de hipermarketuri din România. Vine cu un concept nou de magazine

Auchan vine cu un nou concept de magazine „ATAC Hiper Discount”. Este un format cu cele mai mici prețuri din rețea și are sloganul „Jos cu prețurile!”. Mai exact, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari de marfă.

Auchan vine cu un concept nou pe piața românească: magazinele ATAC

Auchan își schimbă strategia de piață în contextul în care concurența este acerbă și vine cu un nou concept: magazinele ATAC, care propun prețuri foarte mici.

Auchan a deschis pe data de 25 iulie un nou magazin „ATAC Hiper Discount” în Galați, după unitățile deschise deja în Brașov, Ploiești, Timișoara și Târgu Mureș. Mai mult, Auchan au semnat un parteneriat cu producătorul de carne de pui Cocorico.

„Am ajuns deja la cinci unități pe formatul ATAC la nivel național, inaugurate de la începutul anului, și avem în plan să continuăm cu acest proiect” a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan.

Ne puteți urmări și pe Google News

Acest concept presupune că prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate.

Auchan vine cu un concept. Sursa foto: auchan.ro.

Secretul din spatele acestui nou concept

Auchan a prezentat, de asemenea, câteva din acțiunile pe care le fac pentru a avea prețuri mici față de alte supermarketuri:

  • Facem economii importante de costuri: reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, reducerea costurilor de transport,
  • Reducem investiții în decorațiuni și publicitate,
  • Aprovizionăm și manipulăm produsele la palet și bax, utilizăm un mobilier adaptat.
  • Esențializăm gamele de produse, diminuăm consumabilele și ambalajele, reducem spațiile de depozitare.
  • Negociem achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.

De exemplu, la ATAC Galați lucrează peste 100 de angajați, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 8:00-21:00. Mai mult, în magazin va fi și zona „Zero Risipă” unde clienții pot cumpără produse la preț redus, cu termen mic de valabilitate, se mai arată în comunicatul emis de Auchan.

Revista presei