Aceasta e concluzia de bun simț pe care o trage oricine.  Asfaltul se desprinde în fâșii, iar sub stratul subțire se găsesc cârpe. „Conform proiectului, sunt tronsoane în care trebuiau frezaţi 10 centimetri în adâncime, apoi turnaţi 6 centimetri de asfalt, pusă o plasă ca liant şi apoi un alt strat de uzură de 4 centimetri. Se poate vedea cu ochiul liber că acest lucru nu s-a întâmplat. Pe scurt, avem de plătit 30 de ani rate la credit, 12 milioane de euro cheltuite şi la câteva luni de la terminarea perioadei de garanţie de 3 ani, asfaltul a cedat”, a declarant Nelu Popa, primarul Reșiței, joi, în cadrul unei conferințe de presă organizate pe trasă, în zona Minda. Așa cum se vede din imagini, stratul de asphalt frezat și reasfaltat într-o zonă cu traffic grteu intens, a fost de maxim 2 centimetri.

Pentru demonstra că proiectul în baza căruia s-au cheltuit cele 12 milioane de euro nu a fost respectat, Popa a comandat o expertiză tehnică ce va fi realizată de specialişti ai Institutului Politehnic Timişoara, în următoarele săptămâni. (Sursa foto: Radio Resița)