Concediu de coșmar pentru o turistă româncă la un hotel all-inclusive din Turcia

Concediu de coșmar pentru o turistă româncă la un hotel all-inclusive din TurciaHotel Turcia. Sursa: Royal Garden Beach

Mulți aleg să-și petreacă vacanța la un resort all-inclusive, iar Turcia este o destinație populară pentru acest tip de experiență, datorită serviciilor premium oferite în majoritatea unităților de cazare. Cu toate acestea, așa cum se întâmplă în multe situații, există și excepții notabile.

Un astfel de caz a avut-o o turistă româncă care a trăit o dezamăgire profundă. Cele zece zile planificate pentru vacanța sa în Turcia s-au transformat într-un coșmar.

Într-un grup de Facebook dedicat turiștilor interesați de călătorii în Turcia, o româncă și-a împărtășit recent povestea și experiența mai puțin plăcută de la un hotel all-inclusive din Antalya.

O turistă româncă a rămas traumatizată de vacanța în Turcia

Alături de prietenii săi, turista avea mari speranțe pentru o vacanță de zece zile de vis și o experiență unică, dar realitatea a fost departe de aceste așteptări.

Femeia afirmă că turiștii români au fost tratați cu lipsă de respect de către personalul hotelului. Serviciile oferite au fost mult sub nivelul așteptărilor, apa din piscină era murdară, iar calitatea mâncării lasă mult de dorit.

„Proaspăt revenți de la Royal Garden Beach Alanya- 10 nopți. NU RECOMAND !!!! Am să exemplific câteva nemulțumiri (nu suntem pentru prima dată în Turcia, știam exact calitatea serviciilor oferite, nu suntem pretențioși, nu am cautat hotel de top – știm că sunt diferențe clare de buget la cele 5 stele).

Hotel ales și achiziționat în decembrie 2022 după raport/calitate și review-uri ff bune după mai multe platforme peste 4.4 (recent am văzut review-uri care sunt „fabricate” se vede clar că n-au legătură cu nimic. Deci:

– primele 3 zile – ok, am luat la pachet +/- , mâncarea relativ ok, cu gust, după aceste zile a început haosul. În fiecare zi câte o persoană din grupul nostru a fost bolnavă, cu de toate: vărsături/stomac/temperatură/tuse etc”, a început turista relatarea.

Ea relatează că apa din piscină prezenta un miros puternic de clor, iar curățenia acesteia era superficială. Mai mult, a observat într-o seară cum personalul curăța piscinele. Aceștia foloseau un aspirator și se concentrau doar pe o parte a piscinei, lăsând restul necurățat. Ulterior, adăugau o cantitate de clor în piscină prin simpla aruncare a unei găleți pline.

În ceea ce privește barul, ea a remarcat că paharele erau zgâriate și murdare, iar calitatea servirii lăsa mult de dorit.

Diferența în tratamentul oferit turiștilor era evidentă, cu o atitudine diferită pentru germani sau ruși, în timp ce pentru români abia dacă li se acorda atenție.

„Mâncarea… au fost zile în care efectiv nu aveai ce mânca (cartofii prăjiți cam erau baza) toate preparatele erau fără gust și în proporție de 90% doar legume cu legume gătite gen tocănițe, câte o tocăniță cu pui, vita dar nimic spectaculos de bun (repetitive).

Nici măcar banalul piure nu era bun, cartofi zdrobiți, amestecați uneori cu mazăre. Multe produse congelate. La barul principal de la piscină și cel de la plajă mai găseai la prânz o friptură ok, pizza acceptabilă, un orez și cam atât.

Cireașa de pe tort „chicken butterfly” erau de fapt coastele de la pui cu piele – horror (carne „ioc”, practic nici nu exista carne pe această secțiune de pui, nu am înțeles, poate sunt turiști cărora le plac oasele), fructele nu erau mereu proaspete etc.

În general atmosferă de cantină. Era strict un grătar cu pui/vită/ficaței și un pește (cam aceleași feluri de mâncare în fiecare zi)”, a mai povestit turista română.

Clipe de teroare pentru o turistă româncă la all-inclusive în Turcia

Hotel Turcia. Sursa: Royal Garden Beach

Serviciile oferite era în contradicție cu ce sperau turiștii

Turista remarcă faptul că experiența în clădirea premium a hotelului a fost dezamăgitoare. Holurile erau lipsite de aer condiționat, iar în lift, se simțea cu adevărat lipsa de oxigen. Piscina interioară era închisă în totalitate.

De asemenea, ea a observat că o ambulanță era prezentă zilnic la hotel. Turista a fost martoră la două situații în care turiști au fost transportați pe targă cu perfuzii. În fiecare zi, în cabinetul medical erau turiști aflați în căutare de ajutor.

Echipa de entertainment a fost considerată deficitară, aproape invizibilă, apărând doar dimineața în jurul piscinei pentru o scurtă sesiune de aqua gym la ora 11.00. După care dispăreau complet, cu excepția câtorva fete implicate în miniclub pentru copii. Spectacolele organizate au fost percepute ca fiind lipsite de calitate și umor.

Un alt aspect notabil a fost problema cu alunecarea pe gresia din jurul piscinelor. Turista spune că a alunecat de două ori, chiar și cu papuci sau piciorul gol.

Cu toate acestea, femeia a dorit să menționeze și câteva aspecte pozitive, cum ar fi curățenia din cameră, calitatea baclavalelor, varietatea băuturilor de export și disponibilitatea înghețatei.