New York Times a dat lovitura! Cifra abonaţilor a crecut ameţitor sub mandatul lui Trump

New York Times a dat lovitura! Cifra abonaţilor a crecut ameţitor sub mandatul lui Trump

New York Times a declarat joi că are aproximativ 7,5 milioane de abonați. Un câștig de peste două milioane de abonaţi faţă de anul precedent.

New York Times a dat lovitura. Aproape 90% dintre abonamentele ziarului sunt de acum digitale. Este anunţul cotidianului american care și-a publicat câștigurile trimestriale. Numărul de abonați la ziarul tipărit a scăzut ușor față de anul precedent la 833.000.

New York Times a dat lovitura! A ajuns la 7,5 milioane de abonaţi la sfârşitul anului 2020

The New York Times a înregistrat o creştere de peste 2 milioane de abonaţi. În cei patru ani cu Donald Trump la Casa Albă, The New York Times aproape că şi-a triplat portofoliul de abonaţi.

„2020 a fost un an seismic pentru știri”, a declarat Meredith Kopit Levien, președinte și director executiv. Şi continuă: „Nevoia de jurnalism independent și de calitate a fost acută. Ne-am mobilizat pentru a satisface această nevoie cu energia și rigoarea”.

Ne puteți urmări și pe Google News

Cotidianul NYT a înregistrat primul său abonament digital în urmă cu exact 10 ani. El deţine în prezent 6,69 milioane de abonamente online.

New York Times a dat lovitura! Abonaţii din afara Statelor Unite reprezintă 18% din numărul total

Meredith Kopit Levien a declarat că administratorii ziarului consideră o excepţie această creştere a abonamentelor realizată în 2020. Interesul crescut al cititorilor fa fost faţă de alegerile prezidenţiale din Statele Unite şi faţă de pandemia de coronavirus.

Cifra de afaceri obţinută din abonamente în 2020 este de două ori mai mare decât cea provenită din publicitate. Veniturile pentru al patrulea trimestru au fost fixe la 509 milioane dolari, deoarece câștigurile din veniturile din abonamente au compensat pierderile din publicitate.

New York Times a dat lovitura! Pe tot anul a raportat un profit de 100 de milioane de dolari

La nivelul anului 2020, cifra de afaceri din publicitate a scăzut cu 26%, în timp ce veniturile obţinute din abonamente au crescut cu 10%.

În total, cifra de afaceri a înregistrat o uşoară scădere (-1,6%) pe durata precedentului exerciţiu financiar şi a ajuns la 1,78 miliarde de dolari.

Profitul companiei a fost afectat de un element contabil cu caracter excepţional, înregistrat în al patrulea trimestru al anului 2020 şi asociat unui plan de pensionare. În final, profitul net a scăzut cu 28% la nivelul întregului an 2020 şi a ajuns la 100 de milioane de dolari, scrie news.yahoo