Chevrolet vinde excelenţă

Chevrolet vinde excelenţă

Producătorul auto american va utiliza, din această vară, un nou slogan publicitar: "Excellence for All" (excelenţă pentru toţi - în traducere).

Presa internaţională semnalează apropiata apariţie a unui nou slogan publicitar pentru marca americană de automobile Chevrolet.

Potrivit unui material publicat în premieră de "The Wall Street Journal", viitoarele campanii de promovare a modelelor Chevrolet se vor derula, începând din această vară, sub formula "Excellence for All" (excelenţă pentru toţi - în traducere).

Chevrolet, brand răspunzător de aproximativ 70% din vânzările gigantului auto american General Motors, a renunţat, săptămâna trecută, la serviciile agenţiei de publicitate "Campbell-Ewald" din Detroit, cu care colabora din 1919.

Contul Chevrolet a fost câştigat de agenţia "Publicis Worldwide", care are sediul central la Paris, informează "The Associated Press".

Între actualii clienţi Publicis din industria auto se numără BMW, Fiat, Renault şi Toyota.

Ne puteți urmări și pe Google News