Eminem, un milion de dolari din reclamă la ceai

Eminem, un milion de dolari din reclamă la ceai

Rapperul Eminem urmează să primească un cec de un milion de dolari pentru că a apărut într-o reclamă animată pentru ceaiul Lipton Brisk, spot care va fi difuzat în pauza meciului din Super Bowl.

Reclama oferă o imagine plasticizată a unei zile din viaţa celebrului rapper, anunţă publicaţia New York Post.

Eminem nu este primul artist implicat în campania publicitară pentru Super Bowl. El se alătură lui Justin Bieber, Ozzy Osbourne şi soţiei acestuia Sharon, care în pauza meciului vor face reclamă lanţului de magazine electronice Best Buy. Printre cântăreţii şi trupele care au răspuns invitaţiei de a susţine recitaluri pe 6 februarie se află The Black Eyed Peas,  The Who, Bruce Springsteen, The Rolling Stones şi Paul McCartney.

Super Bowl, meciul de fotbal american profesionist, a devenit în timp cel mai urmărit program de televiziune din Statele Unite ale Americii și este ca o sărbătoare națională.

Ne puteți urmări și pe Google News