Coșmarul șoferilor. Promisiuni: circulația la Izvor, reluată duminică

Coșmarul șoferilor. Promisiuni: circulația la Izvor, reluată duminică

Apar cratere în asfalt și se umflă șoselele din București. Nu sunt fenomene paranormale, ci doar o consecință a faptului că lucrările în zonele cu probleme sunt fie din 1911, fie făcute de mântuială. Reprezentanții Apa Nova speră ca circulația în zona Podului Izvor să se reia cel târziu duminică

Aglomeraţie infernală, în condiţiile în care Bucureştiul este și așa un oraş sufocat de maşini, nervi întinşi la maximum, claxoane, devieri de circulaţie, străzi închise. Motivul? Străzile Bucureştiului, încep, pe ici, pe colo, prin punctele esenţiale, să se surpe, în ciuda faptului că, oficial, s-au băgat bani grei în asfaltări și în controversata operațiune „bordura“. După ce, marţi, circulația pe una din cele mai importante artere din Capitală, din zona Podului Izvor, a fost întreruptă din cauza apariției în asfalt a unui crater de patru metri, o altă problemă a lovit ieri dimineață capitala. Mai exact, în zona Academiei Militare, din cauza lucrărilor de la metrou o parte din șoseaua care duce la Academia Militară, dar și la Palatul Cotroceni s-a umflat cu 30 de cm, asfaltul a crăpat, din pământ ieșind nisip cu apă. Circulația în zonă a fost întreruptă.

Greu la deal cu asfaltul... crăpat!

Dacă aveți drum cu mașina prin zona Izvor din Capitală, vă sfătuim să vă luați câteva zeci de minute avans ca să ajungeți în timp util la destinație. Ora 15.00. În zona Podului Izvor, acolo unde reporterii EVZ au mers să ia pulsul din teren, se lucrează de zor. De marți, de când a apărut craterul în asfalt, traficul este în continuare deviat către Bulevardele Kogălniceanu și Libertății. Mădălin Mihailovici, director general adjunct Apa Nova București, a precizat că speră ca circulația în zonă să se reia cel târziu duminică. „Este o avarie la canalul colector de la canalizare, canal vechi din 1911. Sunt și zone în care lucrările au fost începute la 1897. În această zonă, nivelul apei freatice este foarte sus, iar această problemă este una a întregului București, deoarece nu există o strategie la nivel național, nu există un master plan“, a conchis reprezentantul Apa Nova.