Moda înmormântărilor “în direct”, la mare căutare: Antenele, audienţe mai mari şi şase reclamaţii la CNA

Moda înmormântărilor “în direct”, la mare căutare: Antenele, audienţe mai mari şi şase reclamaţii la CNA

Intact au încheiat, pe bani buni, contract de exclusivitate cu Oana Zăvoranu

Chiar dacă pe reţelele de socializare, sau în unele emisiuni multe vedete au fost condamnată atitudinea Oanei Zăvoranu, care a declanşat un adevărat circ mediatic, cifrele de audienţă dovedesc că există un public numeros pentru astfel de evenimente. Dacă până acum televiziunile se cățărau pe morminte pentru cele mai bune cadre, în acest caz, Oana, și-a vândut drepturile de difuzare unui singur grup, Intact. De povestea Oanei au beneficiat atât Antena 1, cât şi Antena Stars. La numai câteva ore de la decesul mamei sale, Oana intra în direct la Acces direct, pentru a arăta telespectatorilor, casa mamei sale, geanta, dar şi hainele pe care le va purta defunct la înmormântare. Audienţe de trei ori mai mari Ieri, în ziua înmormântării Mărioarei Zăvoranu, între orele 17.00 şi 20.00, Antena Stars, postul TV care transmis imagini şi relatări în direct  de la Cimitirul Eternitatea, unde a fost înmormântată mama Oanei Zăvoranu, a avut o creştere semnificativă de audienţă. Imaginile cu ceremonia religioasă ţinută la capelă, reacţia Oanei în faţa sicriului, sau împăcarea cu unchiul său, au adus Antena Stars, postul tabloid din portofoliul Intact care a difuzat în direct înmormântarea, în top 3 cele mai urmărite posturi tv, duminică, 19 aprilie.

TOP 3 televiziuni Între orele 17.00 şi 19.00, pregătirile pentru înmormântare au adus televiziunii Antena Stars un rating de 2,7 şi un share de 8,1, urcând postul TV ce se afla pe locul al şaselea, pe cea de-a treia poziţie în topul televiziunilor. Ocupanta locului trei în top s-a aflat la o distanţă de numai un punct faţă de Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 3,8 rtg şi 9,9 share. Antena Stars a urcat în audienţă de aproximativ trei ori. Cu doar o oră înainte postul înregistra 0,9 rtg şi 3,6 share.

Reamintim că, Mărioara Zăvoranu ar fi trebuit să fie înmormântată duminică, în jurul orei 12.00, dar busculada iscată în faţa cimitirului a făcut practic imposibilă slujba. După mai multe anunţuri false, înmormântarea a avut loc în jurul orei 19.00.

Între orele 19.00 şi 20.00, Antena Stars, postul TV care a transmis imagini de la înmormântare, a mai înregistrat o creştere de audienţă. Antena Stars a ajuns la un rating de 3,0, şi un share de 7,9 şi şi-a păstrat ce-a de-a treia poziţie în top, după Antena 1 care a înregistrat 3,8 rtg, 9,9 share..

INOVAŢIE: Scandalul aducător de rating Scandalul  mediatic declanşat de decesul Mărioarei Zăvoranu aduce şi o inovaţie. Dacă până acum televiziunile exploatau durerea, în cazul Oanei Zăvoranu a fost exploatat conflictul, iar dreptul de televizare s-a dus către o singură televiziune.

Înmormântarea Mărioarei Zăvoranu a fost tratată de aproape toate posturile de televiziune ca un eveniment mediatic de mare importanţă. Pentru mediatizarea excesivă au fot depuse şase plângeri la Consiliul Național al Audiovizualului. Acestea se adugă la cele nouă plângeri venite pe aresa CNA privind scandalul mediatizat dintre Oana Zăvoranu şi mama sa. Astăzi subiectul se va relua la Acces Direct.