Patronul FACEBOOK a pierdut 2.5 miliarde de dolari din cauza a două CUVINTE. Care au fost
- Andrei Vi şan
- 7 noiembrie 2016, 08:20
Facebook a avertizat că veniturile din publicitate ar putea fi "semnifiactiv" reduse şi că se pregătesc de investiţii "agresive".
Alegerea acestor cuvinte, "semnificativ" și "agresive", a făcut ca acţiunile Facebook să scadă cu 5% şi ca Mark Zuckerberg să piardă 2.5 miliarde de dolari din avere, scrie Yahoo Finance.
Asta în ciuda faptului că Facebook a avut un trimestru financiar foarte bun, depăşind aşteptările analiştilor de pe Wall Street, potrivit Business Magazin, citat de Mediafax.
Facebook continuă să facă mulţi bani din advertising, înregistrând o creştere de 50% an de an în ultimii ani, iar în ultimul trimestru veniturile din publicitate au crescut cu 59% la 6,8 miliarde de dolari, advertising-ul de pe mobile reprezentând aproximativ 85% din această sumă.
Cu toate acestea, compania se aşteaptă ca veniturile din advertising să nu mai crească atât de mult. Deşi nu au oferit date, reprezentanţii companiei au spus că această creştere a veniturilor din publicitate ar putea fi semnificativ redusă şi că "va continua să muncească din greu pentru a inova" anunţurile publicitare.