Noua imagine a firmei Marc Jacobs

Noua imagine a firmei Marc Jacobs

Cher, legendara actriță și cântăreață în vârstă de 69 de ani, va fi imaginea campaniei de toamnă/iarnă a firmei Marc Jacobs. Designerul american nu a ezitat să posteze o fotografie cu noua sa muză pe contul său Instagram, relatează ziarul spaniol ABC.

Cher, care încă arată bine datorită numeroaselor sale operații estetice, apare în fotografie așezată și îmbrăcată într-o ținută neagră cu mănuși asortate. Instantaneul a fost realizat de David Sims.

Marc Jacobs pare cel mai entuziasmat de această colaborare. "Minunata și frumoasa CHER. Acesta este doar începutul, va veni mai mult", a scris designerul pe contul său. Anunțul intervine după ce artista și designerul s-au afișat luna trecută la Met Gala, balul anual de binefacere găzduit de Metropolitan Museum. Cher și-a reluat viața publică și a participat la acest eveniment unde a fost foarte admirată.

"Acesta a fost visul meu de mult timp. Alți bărbați sunt fascinați de alte lucruri. Eu nu, prefer să mă uit cu ce se va îmbrăca Cher săptămâna aceasta", a declarat designerul în vârstă de 52 de ani ziarului New York Times, cu privire la oportunitatea de a o însoți pe Cher la Gala Met.

Cher se alătură astfel tendinței lumii modei de a recurge la imaginea unor femei mature. De exemplu, Jessica Lange, 66 de ani, a încheiat un contract în februarie pentru a deveni noua imagine a Marc Jacobs Beauty; scriitoarea Joan Didion, în vârstă de 80 de ani, este imaginea firmei Celine, în timp ce Joni Mitchell, 71 de ani, a fost muza campaniei în alb și negru a casei Saint Laurent.

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News