O JURNALISTĂ cunoscută CRITICĂ implicarea Procurorului General în cazul interviului de la Belgrad

Interviul realizat de jurnalistul Ion Cristoiu cu fostul deputat Sebastian Ghiţă a stârnit un imens interes în societatea românescă, având în vedere dezvăluirile pe care patronul de televiziune le-a făcut despre grupul celebru de oameni-cheie, adus în prim plan de jurnalistul EvZ Dan Andronic, în deja faimosul serial „Noi suntem Statul”. Pentru unii, însă, această întrevedere, transmisă simultan de trei posturi de televiziune şi de canalul public, reprezintă un motiv de critică.

Jurnalista Ana-Maria Roman are cuvinte dure pentru Procurorul General al României, Augustin Lazăr, care ar fi un critic dur al interviului de la Belgrad., în care s-a vorbit despre implicarea serviciilor în stat şi despre grupul de oameni-cheie de la vârful ţării.

„Un fost presedinte interimar al Romaniei, un presedinte al Camerei Deputatilor, un fost membru CSM, oameni politici, procurori DNA denunta public ilegalitati comise de fosti sefi ai serviciilor in colaborare cu sefa DNA.. iar Augustin Lazar, Procurorul General al Romaniei, nu doar ca nu cere o ancheta, ci da mesaje jurnalistilor sa posteze pe facebook ca televiziunile au transmis primul interviu al unui celebru fugar si ca e naspa.

Domnule Procuror General, ca sunt fugari sau inculpati sau ce or fi ei, nu conteaza atata timp cat denunta infractiuni. Infractori printre politicieni si oameni de afaceri sunt IN TOATA LUMEA. De aia s+a inventat justitia. Dvs trebuie sa cercetati, nu sa le acoperiti. Cea mai mare problema a Romaniei este ca insasi justitia este coordonata de persoane asupra carora planeaza suspiciuni de coruptie. Si asta e INFINIT mai grav. Ca daca si justitia e compromisa si functioneaza in afara legii, putem sa stingem lumina si sa plecam afara toti”, a comentat cunoscuta ziaristă, joi, pe pagina personală de pe reţeaua de socializare Facebook.