Editura Evenimentul si Capital

Cât a cheltuit Elena Udrea cu FRUNZA ALEASĂ BRAND DE ȚARĂ? Povestea unui logo controversat

Autor: | | 5 Comentarii | 690 Vizualizari

Fostul ministrul Turismului, Elena Udrea, a cheltuit o mică avere pe „frunza” care a întruchipat brandul de țară și pe care actualul ministru, Mircea Titus Dobre, vrea s-o schimbe cu o... oaie.

Celebra frunză a stârnit în 2010 controverse aprinse, logoul ales pentru promovarea turismului în România, fiind implicat într-un scandal de plagiat

Dincolo de acest aspect, frunza care apărea ca brand de țară a costat o avere. Statul român a cheltuit 850.000 de euro doar pentru crearea sa.

Daca asta vi se pare o sumă mare, promovarea brandului turistic a costat statul 75 de milioane de euro, după cum precizează Bugetul.info, bani care au fost accesați din fonduri europene.

La 7 ani distanță de celebra poveste, ministrul Turismului, Mircea-Titus Dobre, i-a anunțat pe oamenii de afaceri că dorește să schimbe brandul turistic cu o oaie. Mioriţa, Lupul Dacic, Dracula şi Acvila au fost propunerile de brand ale ministrului Mircea-Titus Dobre, în cadrul comisiei de promovare turistică a ţării, . 

Discuția a ajuns în spațiul public după ce a fost relatată de câțiva patroni din turism care au fost martorii acestei inițiative inedite. Motivul supărării ministrului? Frunza, brandul turistic al României, pare să nu fie pe placul lui.

În legătură cu acest subiect, există și o ironie a trecutului: când fost aleasă frunza ca simbol, Elena Udrea a declarat: „Cineva vrea o oaie, altul vrea un berbec... Cred că putem mai mult de atât.”

Loading...
Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Politica

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate