Doi părinţi iresponsabili au intrat recent în atenţia autorităţilor panameze din cauza faptului că fiind grăbiţi să joace păcănele, şi-au închis copiii într-o maşină din parcarea unui cazino din Ciudad de Panama.
Pentru păcănele, doi părinţi şi-au umilit copiii. Decădere morală în ultimul hal amendată drastic de Oficiul de Control al Jocurilor (JCJ) din Panama.
Reprezentanţii JCJ au informat miercuri că vor interzice accesul în cazinourile din ţară acestui cuplu care şi-a închis copiii minori în maşină pentru a merge să joace într-una dintre săli. De asemenea, autorităţile au informat că minorii au fost salvaţi doar datorită sesizării unor cetăţeni, care s-au temut că micuţii ar fi putut păţi ceva grav. „Părinţii copiilor se aflau în cazinou.
Ambii au fost deferiţi Parchetului pentru Minori”, a informat Ministerul Siguranţei Publice. Mai departe, Oficiul de Control al Jocurilor a anunţat că respinge cu hotărâre astfel de comportamente iresponsabile. JCJ va restricţiona accesul cuplului în sălile de joc din cauza faptului că acest comportament reprezintă o atingere adusă reputaţiei industriei jocurilor din Panama.
„Acest comportament nu poate fi tolerat de JCJ care susţine un joc responsabil, se arată într-o notă difuzată de oficiul menţionat”, conform Agerpres. Altfel, amintim că unele dintre cele mai importante companii care operează agenţii de pariuri şi săli de „slot machines” în România au anunţat implicarea într-o campanie comună de promovare a mesajelor provaccinare.
În România sălile de jocuri se implică pentru vaccinare
Acest demers vine în contextul în care se doreşte creşterea interesului românilor pentru a se vaccina împotriva COVID-19. Campania de comunicare este intitulată „Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” şi conţine mesajele #NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia.
Totodată, campania aduce în prim-plan argumente pentru care toţi românii ar trebui să se imunizeze. Campania provaccinare conţine cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale. A fost gândită inclusiv o campanie digitală, iar toate modalităţile promovare se vor derula pe durata unei luni.
„Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri.
Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează prima campanie provaccinare a mediului privat din România.