Actriţa va juca în "Ouroboros" de Hammett Knott, un film cu un buget asigurat prin donaţii.
"Nimeni nu are vreodată bani să facă scurtmetraje pentru simplul motiv că nu se câştigă bani de pe urma lor. Sunt realizate pentru că reprezintă una dintre cele mai de încredere metode pentru ca artiştii tineri ca noi să-şi şlefuiască şi să-şi demonstreze abilităţile pe lungul traseu către cariere profesioniste în lumea filmului şi televiziunii. A mers pentru Tim Burton, a mers pentru Christopher Nolan - şi asta ne determină pe noi şi pe alte mii de regizori să încercăm să le realizăm. Cu toate acestea, nu ar mai fi distractiv să realizezi scurtmetraje dacă nu ar fi doar o strategie de carieră fără scrupule. Dacă scopul fundamental în realizarea filmelor este să-ţi vezi autentica viziune artistică ajunsă pe ecran având la dispoziţie cea mai bună distribuţie şi echipă de filmare, atunci exact asta încercăm să realizăm cu «Ouroboros»", explică regizorul Matthew Hammett Knott pe pagina web consacrată obţinerii unor donaţii pentru scurt metraj.
Cineastul îşi doreşte să-l termine la timp pentru a-l expedia la cele mai prestigioase festivaluri - Veneţia, Londra şi Telluride.
Toţi banii trec în faţa camerei
"Dacă vă place cum sună povestea şi vreţi să ne susţineţi pe drumul către Veneţia şi să priviţi în urmă peste 20 de ani şi să ne spuneţi cât de clarvăzători aţi fost finanţându-ne primul film sau dacă pur şi simplu vă pare rău deoarece cameleonii au fost de teribil de prost reprezentaţi în ultimul desen animat 3D cu Johnny Depp - vă rugăm, daţine câţiva dolari! Ne bucurăm de fiecare dată când cineva ne donează bani şi am fi sincer încântaţi să primim donaţii de 10 şi de 25 de dolari, ca şi sume mai mari", notează regizorul.
Nici un penny nu va fi cheltuit pe membrii echipei, asigură potenţialii donatori Matthew Hammett Knott. "Vom arunca toţi banii în faţa camerei - şi la cameră - pentru a crea un look cu adevărat profesionist. Vom filma cu o cameră Red One, îndrăgită de Stephen Soderbergh şi folosită în filme precum «Reţeaua de socializare», «District 9» şi «Che». Donaţiile dumneavoastră vor acoperi costurile presupuse de echipament şi locaţii, de designul producţiei, de reptilele angajate şi de post-producţie, ca şi taxele de participare la festivalurile importante ale toamnei", explică regizorul, anunţând şi că bugetul scurtmetrajului este de cinci mii de dolari.
Oameni şi reptile
"Damien trăieşte într-o cameră plină de reptile şi cu o pereche de cameleoni care refuză să se împerecheze. Majoritatea fetelor ar fugi mâncând pământul, dar Eva, ultima femeie cu care a avut o aventură de o noapte, nu pare să vrea să plece. «Ouroboros» este povestea relaţiei lor în decursul unei singure zile, spusă prin intermediul unei naraţiuni fracturate. În una dintre versiuni, Damien pleacă să cumpere un exemplar de piton extrem de rar pe care şi l-a dorit dintotdeauna. În altă versiune, Eva vinde un astfel de piton în sufrageria casei lui, însă fără ca el să ştie", se arată în sinopsisul scurtmetrajului.
"Pe măsură ce nara ţiunile devin divergente, tonurile lor se contrazic, o versiune progresând ca o poveste de dragoste, alta ca o comedie neagră absurdă. Acvarii iluminate cu neon şi o lumină solară artificială se lovesc de pielea caleidoscopică a reptilelor, corpuri umane fragile şi de un tatuaj din ce în ce mai enigmatic", încheie cineastul sinopsisul subliniind că îşi doreşte ca "Ouroboros" să fie un imn ciudat şi mi nunat despre adevărurile care ies la iveală când omul şi bestia împart aceeaşi locuinţă.
Distribuţia scurtmetrajului este formată din Anamaria Marinca, Sam Hazeldine şi Simon Chandler. Oficiile de producător îi revin Farhanei Buhla, iar de imagine se va ocupa Adam Etherington.
"Ne bucurăm de fiecare dată când cineva ne donează bani.", MATTHEW HAMMETT KNOTT, regizor
ASCENSIUNE. Rolul Otiliei din filmul lui Mungiu a fost hotărâtor pentru Marinc PALMARES
Un program extrem de plin
Anamaria Marinca deţine un BAFTA pentru rolul ei din miniseria TV "Sex Traffic". Apoi a urmat "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile", lungmetrajul lui Cristian Mungiu premiat cu Palme d’Or şi proclamat de "New York Times" şi de "Guardian" drept unul dintre cele mai bune filme ale deceniului.
Actriţa a colaborat şi cu regizorii Arielle Javitch ("Look, Stranger"), Ineke Smits ("The Aviatrix of Kazbek"), Oliver Hirschbiegel ("Five Minutes of Heaven"), Radu Muntean ("Boogie"), Julie Delpy ("The Countess") şi cu Hans-Christian Schmid ("Storm"), dar nu s-a ţinut departe nici de scenă, remarcându- se în "Măsură pentru măsură", "Pescăruşul" şi "4:48 Psychosis".
Ultimul său rol în lungmetraj - anunţa site-ul filmreporter.ro în noiembrie - era acela al unei prostituate românce în "Un nuage dans un verre d’eau" regizat de Srinath Christopher Samarasinghe, cineast născut în Iran şi crescut în Franţa.
Înainte de acest prim lungmetraj, Srinath Christopher Samarasinghe a regizat două scurtmetraje, "Karma" şi "Le coffre de Gabin". Regizorul era al doilea debutant în lungmetraj pe care paria Marinca în ultima vreme.