TikTok taxează utilizatorii. Câţi bani trebuie să plătească în fiecare lună

TikTok taxează utilizatorii. Câţi bani trebuie să plătească în fiecare lună Sursa: Arhiva EVZ

TikTok a confirmat că testează într-adevăr acest abonament lunar fără anunțuri. Este pentru prima dată când aplicația de conținut video acceptă bani direct de la utilizator pentru a scăpa de reclame.

TikTok a fost în mare parte bazat pe reclame până acum. Platforma are câteva mecanisme de partajare a veniturilor pentru creatori și are, de asemenea, o funcție de abonament direct care permite utilizatorilor să se aboneze direct la un creator.

TikTok experimentează noi modalități de a face aplicația mai profitabilă. Adică un abonament fără reclame. Acest lucru nu este nou pentru platformele de social media. Snapchat a introdus Snapchat+ și X (Twitter) introducând și opțiunile sale Premium.

Opțiunea „fără reclame”, costă pentru început 4,99 USD pe lună

Indicii despre planurile de abonament TikTok au fost observate inițial de Android Authority. Potrivit raportului, cea mai recentă versiune de TikTok a venit încărcată cu noi șiruri de cod. Indicau că aplicația video testează un plan de abonament lunar fără anunțuri.

Deocamdată, nu a existat niciun anunț oficial de la companie. Prin urmare, deocamdată există doar presupunerea că acesta este doar un test în curs de desfășurare, deoarece în prezent este disponibil doar pentru un număr limitat de utilizatori.

TikTok poate sau nu să facă public planul și, dacă o face, poate schimba și prețul de 4,99 dolari. Prețul final ar putea diferi atunci când funcția este disponibilă pentru public.

Fotografie și imagine gratuite din aplicația Tiktok

Sursa foto. Pixabay

Pentru prima dată când aplicația de conținut video - forma scurtă acceptă bani direct

Motivația TikTok de a crește implicarea și veniturile nu este nimic nou, dar se pare că compania a crescut puțin. La începutul acestui an, rețeaua de socializare și-a prezentat piața – TikTok Shop – care a adus o serie de funcții pentru utilizatori, creatori de conținut și companii. Una dintre aceste caracteristici a fost opțiunea pentru creatori și companii de a plasa videoclipuri afiliate direct în fluxurile utilizatorilor.

Aceasta înseamnă că noul nivel fără reclame poate elimina numai reclamele difuzate de rețeaua de socializare și nu pe cele de la influenceri sau din campaniile lor de marketing.

Poate că acum ne putem opri cu toții să ne întrebăm „Cum mai este această aplicație gratuită?”, deoarece în acest ritm, nicio aplicație de social media nu va mai fi complet gratuită.