''Tu crezi în iubire? Eu, da!'', începe afişul domnului Stefano, presupusul director de bancă, acela care de ani de zile caută iubirea vieţii sale. ''O prinţesă de iubit'', tapiţând oraşul de afişe. Soţia pe care burlacul de aur o caută, trebuie să corespundă unor cereri foarte precise : 28-35 de ani, necăsătorită, cultă şi cu un serviciu important, ''avocată, medic, notar sau profesoară de liceu sau Universitate, etc.''.

Potrivit Leggo, Stefano, care are 45 de ani, este unul care a devenit un obişnuit al afişelor publicitare. În fiecare an, în luni diferite, bărbatul ''foarte iubitor'',  reîncearcă şi invadează oraşul cu afişe mari, pline de inimioare, care au mereu acelaşi conţinut, doar vârsta i se schimbă.
 
Cu toate că Stefano are standarde foarte ridicate, se arată dispus să evalueze via e-mail fiecare candidatură, femei care să fie ''cărnoase (nu grase) şi prospere (chiar dacă nu sunt prea drăguţe). Şi, bineînţeles, să nu fie vreo pierde-vară…

 

Citește și: