Editura Evenimentul si Capital

Statul român execută 26.000 de părinţi care şi-au apărat copiii din calea educaţiei homosexuale

Autor: | | 14 Comentarii | 73395 Vizualizari

Părinții vor fi judecaţi săptămâna aceasta de către Consiliul Naţional pentru Combaterea (CNCD) Discriminării, la reclamaţia unui transsexual şi a Asociaţiei ACCEPT, care promovează drepturile LGBT. Consiliul este partener ofi cial al ACCEPT.

Anunţul de sâmbătă al PSD, că referendumul pentru familie va fi organizat pe 7 octombrie, vine pe fondul chemării, săptămâna aceasta, la judecata Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării a organizaţiei părinţilor din judeţul Vrancea, care are nu mai puţin de 26.000 de membri, a inspectorului şcolar din acelaşi judeţ, a unui ierarh al Bisericii Ortodoxe Române, a decanului baroului Vrancea şi a purtătorului de cuvânt al Coaliţiei pentru Familie. Toţi aceştia au fost reclamaţi la CNCD de către un transgender, care le-a vorbit, în februarie, la 300 de elevi din Vrancea despre faptul că identitatea de gen şi orientarea sexuală sunt două lucruri diferite, şi ACCEPT, un ONG care promovează drepturile persoanelor LGBT (Lesbiene, Gay, Bisexuali, Transgender) din România.

De remarcat că ACCEPT este partener oficial CNCD într-un proiect amplu de combatere a discursului religios în ţara noastră, ceea ce l-a făcut, ieri, într-o conferinţă de presă, pe Mihai Gheorghiu, liderul Coliţiei pentru Familie, să se îndoiască că cei de la Discriminare vor fi judecători neutri.

De altfel, reprezentanţii Platformei civice Împreună, care reuneşte 1000 de organizaţii civice şi intelectuali din tot spaţiul românesc, şi-au exprimat, tot ieri, îndoiala că referendumul pentru familie, care a fost amânat de mai multe ori, din 2015 încoace, va fi în cele din urmă organizat. Aceasta şi pe fondul adoptării în această vară a Hotărârii de Guvern 365/2018, care dispune introducerea în manualele şcolare a ideologiei de gen, fără dezbatere publică, fără ca părinţii să fie întrebaţi şi fără ca cineva să-şi pună problema încălcării interesului superior al copilului prin manipularea lui la o vârstă la care nu are discernământul necesar de a decide singur.

O Hotărâre de Guvern scandaloasă

Concret, HG 365/2018 prevede includerea în programa școlară a unor noțiuni privind violența de gen și egalitatea de gen; integrarea și egalitatea de gen; integrarea perspectivei de gen în manualele școlare, combaterea stereotipurilor de gen în rândul tinerilor. Acestea vor conduce, atât timp cât cadrul legislativ există, la organizarea unor campanii de sensibilizare și promovare a rolului și importanței dezvoltării abilităților non-cognitive la adolescenți cu accent pe eliminarea stereotipurilor. Mai mult prin legile 174/2018 și 178/2018, ambele promulgate în luna iulie, s-a definitivat în România normativizarea ideologiei de gen care anihilează feminitatea, masculinitatea, tradiția, educația în sensul mentalității românești și a transmiterii valorilor legate de familie și educație. Aceste două acte normative, intitulate „pentru prevenirea și combaterea violenței în familie”, respectiv „egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați”, au în continutul lor definiții juridice şi noțiuni noi precum: roluri de gen şi stereotipuri de gen.

Politica de stat pro-LGBT

„Ideologia de gen a devenit în România politică de stat. Legi, hotărâri de Guvern care trasează direcţii de acţiune, direcţii de dezvoltare a pedagogiei, a sistemului de învăţământ românesc. Deja intruziunea ideologiei de gen în manuale există, manualele se tipăresc, sunt predate la clasă. Pas cu pas de zece ani această ideologie pătrunde în şcoli fără a fi supusă discuţiei publice, fără ca nimeni să fie informat că acest lucru se întâmplă. Întregul nostru sistem, chiar dacă acum nu este vizibil, se va schimba pe aceste coordonate. Copiii de la clasa zero până la clasa a XII -a vor avea de învăţat un nou vocabular, o nouă realitate antropologică, vor învăţa ceva care îi va contrazice tot ceea ce învaţă în mediul familial. Pare un proces firav, dar adevărul este că procesul este masiv, este politică de stat şi va afecta generaţii la rând”, a declarat Mihai Gheorghiu. El a dat exemplu un curs al Fundaţiei Accept care se numeşte „Curs pentru combaterea discriminării LGBT în liceele din România”, care în opinia sa este un curs pentru educaţie pro homosexuală. Gheorghiu susţine că introducerea acestui gen de cursuri se face prin protocoale semnate direct cu conducerea liceului - ocolind inspectoratul şi Ministerul Educaţiei Naţionale.

Un manual de clasa a III-a promovează ideologia de gen

Purtătorul de cuvânt al Coaliţiei pentru Familie, Ana Corina Săcrieru a dat ca exemplu un manual auxiliar de clasa a III-a, în care o fetiţă este îndemnată să se creadă băiat. „În această vară s-a dispus introducerea în manualele şcolare a unor noţiuni de ideologie de gen, mai concret s-a dispus introducerea combaterii eliminării rolurilor stereotipe de gen. Ce se înţelege prin roluri stereotipe de gen? Legea defineşte rolurile stereotipe de gen ca fiind sistemul de credinţe, concepţii, convingeri, pe care noi le arogăm atribuţiilor pe care le îndeplineşte femeia şi bărbatul. Dacă noi credem că femeia trebuie să facă mâncare, acesta este o gândire şi un rol stereotip de gen. Stereotipurile de gen pot fi generatoare de atitudini care determină prejudecăţi, care nu sunt bune, dar prin introducerea în bloc a acestui concept - combaterea stereotipiilor de gen - se poate ajunge la situaţia descoperită într-un manual de clasa a IIIa. În manual era combătut de exemplu că o fetiţă nu are nicio importanţă că este fetiţă, ea poate să se numească Matei, chiar dacă este fetiţă. În lecţia respectivă fetiţa era încurajată că poate avea şi nume de băiat chiar dacă ea îşi susţinea punctul de vedere că se numeşte Laura”, a explicat Săcrieru.

Egalitatea de gen, promovată elevilor prin manualele şcolare

Strategia Naţională privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi a fost aprobată prin Hotărârea de Guvern nr. 365/2018, publicată în Monitorul Oficial în data de 6 iunie 2018. În nota de fundamentare scrie că în cadrul strategiei „sunt identificate acțiuni în domenii prioritare: educație, sănătate, piața muncii și participare echilibrată la procesul la decizie, introducerea perspectivei de gen în politicile naționale”. Cel mai şocant punct îl găsim la capitolele care se referă la educaţie, autorităţile propunându-şi prin această lege să combată stereotipurile de gen în rândul tinerilor. Cum? La capitolul VII al Hotărârii de Guvern scrie că obiectivul va fi atins prin „integrarea perspectivelor de gen în manualele şcolare” şi prin „includerea în programa şcolară a unor noţiuni privind violenţa de gen şi egalitatea de gen”. Actul normativ îşi mai propune „introducerea perspectivei de gen în politicile naţionale” prin „elaborarea unei metodologii unitare privind abordarea integratoare de gen în politicile şi programele naţionale”, „formarea unei reţele naţionale de experţi în domeniul egalităţii de şanse” şi prin „capacitarea ONG-urilor de a se implica în formularea şi promovarea de propuneri alternative la politicile publice iniţiate de Guvern în domeniul bugetării de gen”.

Pagina 1 din 2



Stirile zilei

Alte articole din categoria: EVZ Special

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI