Sâmbătă planeta virtuală este în mare sărbătoare. Pentru a sărbători Ziua Mondială a Emoji-urilor din 17 iulie, Facebook a analizat modul în care utilizatorii folosesc emoji-urile pe celebra platformă de socializare. Iată câteva concluzii surprinzătoare.
În fiecare clipă, miliarde de oameni din toată lumea utilizează Facebook și Messenger pentru a se conecta cu familia, prietenii și comunitățile lor. Deseori acele conexiuni se transmit sub formă de emoji. Prin utilizarea acestora, conversațiile capătă culoare, spirit și umor. Uneori, printr-un emoji se poate transmite ceea ce nu se poate spune prin cuvinte.
Milenialii și generația X preferă fața cu pupic
Iată concluziile studiului pentru România:
-
Top 3 emoji-uri, utilizate în ultimele 3 luni, pe grupe de vârstă:
- General: Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează; Inima roșie
- 18-24 ani (Generația Z): Inima roșie; Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează
- 25-44 ani (Millennials/Xennials): Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează; Inima roșie
- 45-65+ ani (Generația X & Baby boomers): Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează; Tortul aniversar.
O altă concluzie a studiului este o înregistrare o creștere a utilizării emoji-urilor legate de COVID-19: Fața cu mască medicală; Microbul; Seringa. Cele mai populare emoji-uri cu alimente și băuturi lansate în versiunea 13.0: Tortul aniversar; Băutura fierbinte; Felia de tort.
Soundmojis pentru Messenger
În cinstea Zilei Mondiale a Emoji-urilor, Facebook a lansat Soundmojis pentru Messenger, o nouă funcție ce le permite utilizatorilor să trimită clipuri vocale scurte în chatul Messenger. Oamenii pot alege dintr-o bibliotecă de opțiuni, care variază de la efecte sonore (greieri, aplauze , sunet de tobe și râsuri malefice ) până la clipuri ale unor melodii celebre. Fiecare sunet este trimis ca un emoji.