ŞOC de Revelion! Cea mai mare diferență din istoria măsurătorilor dintre Antena 1 și Pro TV. Televiziunea publică cu un program pentru vârsta a treia

ŞOC de Revelion! Cea mai mare diferență din istoria măsurătorilor dintre Antena 1 și Pro TV. Televiziunea publică cu un program pentru vârsta a treia

Minutul de la miezul nopții i-a aparţinut Antenei 1, care a adunat în fața micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

Bătălia pentru telespectatorii programului de Revelion s-a dat între trei televiziuni: Antena 1, Kanal D şi TVR. Topul audienţelor s-a păstrat în mare parte ca şi în anii trecuţi.

Supremaţia i-a revenit Antenei 1, cu "Revelionul Starurilor 2016", prezentat de Dan Negru pentru al 16-lea an consecutiv. Lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, postul s-a situtat la diferență zdrobitoare față de concurență (de nouă ori mai mult faţă de ProTV), în condiţiile în care în premieră ProTv a prezentat doar filme şi concertul Loredanei. Jocul măştilor spectaculoase, venite direct din Los Angeles, i-a captivat pe telespectatori, iar în minutul de aur al Revelionului, de la ora 00.32, a adunat în fața micilor ecrane 4.264.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 23,1 puncte de rating și 44,9 % cotă de piață.

Pe locul doi în topul Revelioanelor s-a clasat Kanal D. Postul turcesc, ce şi-a fidelizat peste an publicul iubitor de manele, l-a păstrat şi acum cu muzică de petrecere şi invitaţi ca Vali Vijelie, Minodora, Jean de la Craiova, Nicu Paleru, Liviu Guta, sau Adi de la Valcea.  "WOWBiz Revelion" a plasat Kanal D pe locul doi in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi, in noaptea dintre ani. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul 21:45 - 26:00, Kanal D a inregistrat 4,9 Rating si 9,7 cota de piata, pe targetul National, 3,2% Rating si 7,5% cota de piata, pe targetul 18-49 urban, si 3,0 Rating si 6,5% cota de piata la nivelul publicului de la orase. Revelionul prezentat de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu a tinut in fata micilor ecrane 910.000 de telespectatori din intreaga tara, in intervalul mai sus mentionat, iar in minutul de aur, inregistrat la 23:35, 1.580.000 de telespectatori urmareau spectacolul bunei-dispozitii la Kanal D.

Pe locul al treilea, TVR a adus în faţa televizoarelor 613.000 de romani. Postul public nu reuşeşte însă să-I atragă şi pe tineri. În Noaptea dintre ani la televiziunea naţională s-au uitat doar 80.000 români între 18 şi 49 de ani şi a fost depăşit pe acest segment până şi de ProTV, locul al şasele-a în top (126.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani).

Programul Televiziunii Naţionale a fost prăfuit. Cu vedete ca Marina Voica, Gabriel Dorobanţu, sau Dida Drăgan, în mare parte cântăreţi din vechea generaţie, glume răsuflate şi momentele de rezistenţă din Arhiva de Aur, până şi publicul din platoul de filmare a fost ales cu părul alb.

Surpriza cea mare a venit de la România TV. Singurul post de știri cu program special, axat pe muzică populară a fost pe locul patru la orașe și cinci la nivel național.Ca în fiecare an, a intrat în top și Etno TV - locul patru la nivel național

Minutul de la miezul nopții i-a aparţinut tot Antenei 1, care a adunat în fața micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

Audiența posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAȚIONAL: