Scandal de hărțuire la Primăria Timișoara. Câte ore lucrează, cu adevărat, un bugetar

Scandal de hărțuire la Primăria Timișoara. Câte ore lucrează, cu adevărat, un bugetar

O adevărată telenovelă se desfășoară zilele acestea la Primăria Timișoara. E vorba de un serial lung: a început acum aproape un deceniu, iar zilele acestea suspansul a atins cote maxime.

”Nu au dovada că eu am stat. Poate oricine să aibă cheia de la birou. Iar parola cu care orice angajat din Primărie își accesează calculatorul, e prenumele. Oricine putea să intre cu parola mea. În plus, nici nu am fost informată că sunt monitorizată.

Și astăzi am discutat cu colegii de birou, care au acces la ziarele online, la Facebook. Mie, începând cu săptămâna trecută, mi-a fost restricționat accesul de internet, nu mai am acces nici măcar la site-ul primăriei. Lucru care nu se întâmplă la ceilalți colegi”, a declarat pentru Evz.ro, Mirela Toc. Conform femeii, de miercuri, nu mai are internet. Tot ea spune că lucrează singură în birou, deși teoretic ar mai avea un coleg, dar acesta e autosuspendat.

Ne puteți urmări și pe Google News

Ce a muncit, totuși, Mirela Toc în luna decembrie 2019

Mirela Toc a mai spus că nu își amintește câte fotografii cu rampe clandestine de gunoi a raportat în luna decembrie. ”Nu îmi bat capul cu așa ceva, am mii de poze, nu e relevant. Problema cea mai mare e că există suspiciunea rezonabilă că bugetul local e prejudiciat prin serviciul de salubrizare. Dovadă sunt sesizările cetățenilor, care sunt foarte multe și care reclamă că nu au văzut muncitorii de la salubritate lucrând pe străzile lor”, a spus funcționara.

”Fac rapoarte zilnice, din munca de pe teren, scriu doar acele locuri unde sunt probleme. Nu merg cu Mercedesul ca și primarul, care are șofer. Eu merg pe jos. L-am întrebat pe primar câți km trebuie să parcurg eu pe zi”, a mai adăugat Mirela Toc. Și tot ea spune că a fost trimisă de șeful direct în control la Târgul de Crăciun, pentru a verifica dacă firmele care preparau și vindeau mâncare aveau contracte pentru evacuarea uleiurilor folosite.

”Șeful de Birou mi-a dat și sarcină verbală să întocmesc proiecte de hotărâri  cu privire la regulamentul privind colectarea și transportul uleiului alimentar uzat și la regulamentul similar privind DEE. Lucru pe care l-am făcut, am dovada, cu mailurile transmise, că am făcut mai multe variante. Nu știu exact câte”, a mai spus funcționara.