S-a decis soarta serviciului de salubrizare în Sectorul 5. Cine va face curăţenie

S-a decis soarta serviciului de salubrizare în Sectorul 5. Cine va face curăţenie

Este cunoscut faptul că Sectorul 5 este cel mai puţin dezvoltat dintre sectoarele Bucureştiului, iar curăţenia pe străzile „temutului sector“ a fost plătită din banii municipalităţii. Astăzi, consilierii generali au decis

Consilierii generali ai Capitalei au fost de acord ca Primăria Municipiului București să asigure în continuare serviciul de salubrizare pe raza Sectorului 5, până când primăria de sector va semna contractul de prestări și va încheia acordul cadru cu un operator.

Istoric: în data de 25.08.2016 fost aprobată HCGMB nr. 180 care precizează că, începând cu data de 15.10.2016, competentele privind înfiinţarea, organizarea, atribuirea şi derularea activităţilor serviciului public de salubrizare în Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti, preluate de Municipiul Bucureşti prin HCGMB nr 275/2014, revin Consiliului Local Sector 5.

Drept urmare, Primăria Sectorului 5 a publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) Anunţul de participare cu nr. 170211/01.10.2016 pentru Acord Cadru servicii de salubrizare şi deszăpezire pe raza sectorului 5 din Municipiul Bucureşti cu termen de deschidere a ofertelor de 19.10.2016 (urmat de o perioadă de analiză şi adjudecare a ofertei câştigătoare), termen care este ulterior celui de 15.10.2016 stipulat în H.C.G.M.B. nr. 180/25.08.2016

Ne puteți urmări și pe Google News

În consecinţă, prin adresa 39417/ 04.10.2016 transmisă de Primăria Sectorului 5, s-a solicitat să fie asigurat serviciul de salubrizare stradală şi a serviciul de iarnă pe raza Sectorului 5 de către Primăria Municipiului Bucureşti, până la finalizarea procedurii de achiziţie şi încheierea Acordului Cadru.