Românii au talent, audienţe puţin mai scăzute decât săptămâna trecută, dar de patru ori mai mari decât următoarea clasată

Românii au talent, audienţe puţin mai scăzute decât săptămâna trecută, dar de patru ori mai mari decât următoarea clasată

Cifrele de audienţă au plasat Pro TV pe prima poziție, la mare distanță de locurile următoare.

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 00:38, 2.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:01, 3.8 milioane de români au fost cu ochii pe Românii au talent.

Cea de-a doua semifinală a noului sezon Românii au talent a înregistrat 15.5 puncte de rating și 43.1% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.6 puncte de rating și 7.3% share.

La nivelul publicului din mediul urban, show-ul de la Pro TV, Românii au talent, a condus detaşat cu 14.4 puncte de rating și 34.8%  share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 4.0 puncte de rating și 9.5% share.

La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider cu o audiență medie de 14.6 puncte de rating și 35.5% share, locul secund înregistrând 4.1 puncte de rating și 9.9% share şi este ocupat de Kanal D (756.000 de persoane) care au urmărit ultimul episod din serial turcesc Trădarea, emisiunea D-Paparazzi şi filmul cu "Noră pentru Leana", al celor de la Vacanţa mare. Pe locul a treilea s-a clasat TVR 1  (cu emisiunea O dată-n viaţă) şi pe patru, Antena 1, cu o medie de 370.000 de români care au urmărit filmul Momeala (can.-sua, 2000, acţ. com.).