Românii au talent, audienţe puţin mai scăzute decât săptămâna trecută, dar de patru ori mai mari decât următoarea clasată
- Anca Simionescu
- 16 mai 2015, 16:22
Cifrele de audienţă au plasat Pro TV pe prima poziție, la mare distanță de locurile următoare.
Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 00:38, 2.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:01, 3.8 milioane de români au fost cu ochii pe Românii au talent.
Cea de-a doua semifinală a noului sezon Românii au talent a înregistrat 15.5 puncte de rating și 43.1% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.6 puncte de rating și 7.3% share.
La nivelul publicului din mediul urban, show-ul de la Pro TV, Românii au talent, a condus detaşat cu 14.4 puncte de rating și 34.8% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 4.0 puncte de rating și 9.5% share.
La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider cu o audiență medie de 14.6 puncte de rating și 35.5% share, locul secund înregistrând 4.1 puncte de rating și 9.9% share şi este ocupat de Kanal D (756.000 de persoane) care au urmărit ultimul episod din serial turcesc Trădarea, emisiunea D-Paparazzi şi filmul cu "Noră pentru Leana", al celor de la Vacanţa mare. Pe locul a treilea s-a clasat TVR 1 (cu emisiunea O dată-n viaţă) şi pe patru, Antena 1, cu o medie de 370.000 de români care au urmărit filmul Momeala (can.-sua, 2000, acţ. com.).