REFERENDUM. Cel mai fervent apărător al drepturilor comunității gay, Remus Cernea, luat la tir de teleormăneni. „Dacă tatăl dumitale era homo, iar mama lesbi, unde erai mata acum?”

REFERENDUM. Cel mai fervent apărător al drepturilor comunității gay, Remus Cernea, luat la tir de teleormăneni. „Dacă tatăl dumitale era homo, iar mama lesbi, unde erai mata acum?”

Arunci cu praştia dintr-o parte în alta a satului. Exagerând puţin proporţiile, aproape că aşa stau lucrurile în ceea ce priveşte prima localitate din fieful lui Dragnea, din chiar buza judeţului Teleorman, cum vii dinspre Bucureşti în direcţia Alexandria. Prunaru. Aceasta e denumirea micuţei - dar cochetei, cel puţin în ceea ce-i priveşte pe bucureştenii care au ales, mulţi dintre ei, să îşi facă pe aceste meleaguri loc de casă – localităţii teleromănene situată la mai puţin de un kilometru de indicatorul care îl anunţă pe călător că a depăşit habitatul judeţului Giurgiu şi a pătruns în sălaşul Teleromanului. De Referendum, cei puţin peste 1.000 de locuitori nu s-au înghesuit nicicum să îşi pună ştampila pe vot. A fost, sâmbătă, doar o mână de oameni la secţiile de votare 117 şi 118 (din incinta grădiniţei şi, respectiv, a căminului cultural din Bujoreni - comuna care „patronează” destinele şi ale satului Prunaru). Au votat toţi „da”. Adică, împotrivă, cum ar veni, dacă e să ne luăm după logica strâmbă a întrebării de pe buletinul de vot. Şi au avut şi un mesaj clar pentru susţiunătorii ideii că homesexualii şi lesbienele pot deveni, legal, soţ şi soţie: „Nea Cernea, i-auzi una din Teleorman: „Dacă tatăl dumitale era homo, iar mama lesbi, unde erai mata acum?”.

Cel mai fervent apărător al drepturilor comunității gay, Remus Cernea, a fost luat la mişto de câţiva dintre sătenii din Prunaru, judeţul Teleroman. „Nea Cernea, ia zii, bre, dacă tatăl dumitale era homo, iar mama lesbi, unde erai mata acum?”, l-au întrebat, între o vorbă cu reporterii EVZ, membrii comisiilor din cele două secţii de votare existente în sat, şi apăsatul ştampilei pe buletinul de vot, cei 18 votanţi care au trecut, sâmbătă, pragul instituţiilor improvizate în secţii de votare.

Referendumul ăsta nu are logică

Întrebarea a fost lansată de nea Nicu (59 de ani), bucureştean retras la vatră în sătucul pitoresc din căpătâiul Teleormanului. „Poporul român e unul şi bun. Ortodox, de la mama lui. Cu creştere aşa cum se cuvine de la bunii şi străbunii lui. Toţi am învăţat că instituţia căsătoriei înseamnă uniunea dintre un bărbat şi o femei. Punct. Ce ar mai fi de spus? Că homosexualii nu îşi găsesc rostul în toată daravera asta? Să stea la ei acasă. Ce face fiecare între pereţii casei e problema lui. Dar nu veni să îmi spui mie, să îmi arăţi mei, că tu eşti popo şi că îl iubeşti pe cutare. Şi să îl mai şi pupi în faţa mea. Să-i mai pui şi verigheta pe deget. Absurd. Referendumul ăsta nu are logică. Eu l-aş întreba doar pe Remus Cernea: Auzi, nea, dacă tatăl dumitale era homo, iar mama lesbi, unde erai mata acum? Nu ne-am tras niciodată din Decebal şi Traian, cum se face mişto de către unii, interpretându-se un fapt istoric. Suntem popor de oameni cu zvâc şi coloană vertebrală. Pe mulţi i-am pus pe goană şi le-am arătat ce înseamnă a fi român. Nu merităm asta. Căsătoria e una. Şi e sfântă: el şi ea. Alta nu-i”, a declarat nea Nicu, care a venit însoţit la referendum de soţia sa. Bărbatul a adăugat, pe un ton, vizibil iritat, că cei care au cel mai mult de pătimit, de pe urma căsătoriei dintre persoane de acelaşi sex, sunt copiii. „Păi, ce viaţă are un copil înfiat de homosexuali? Dacă e băieţel şi dacă ăla, tac-su e homosexual, ce face? Pedofilie? Doamne, fereşte! Să nu ajungem acolo!”, a anunţat nea Nicu.

Ne puteți urmări și pe Google News

Ne vede Dumnezeu

„Ce să facă doi bărbaţi căsătoriţi cu un copil? Era să spun eu acum o prostie. Eu, ocricum ,sunt oripilată numai când îi văd la toate paradele alea când se îmbracă cum se îmbracă, în ultimul hal, şi dau iama în conştiinţa oamenilor din marile oraşe. Nu se poate. Să facă ce vor la ei acasă. Cu uşile închise. Nu mă interesează pe mine pe cine pupă în bot ăla sau celălalt. E incredibil unde am ajuns. Să îi văd ţinându-se de mână şi pupându-se în public. Rău am ajuns. Ne vede Dumnezeu! Ce să înţeleagă un copil, care creşte într-o atare familie, când îi vede cum umblă cu cercei în nas şi se manifestă cum se manifestă? Se ating şi se ling în văzul lumii. Nu se poate”, s-a arătat oripilată de ceea ce se întâmplă şi doamna Maria, şi ea bucureşteancă convertită, din când în când, la rural. Mai adaugă faptul că, în Prunaru, a dat peste oameni extraordinari, pe care îi apreciază şi care „îi merg la suflet”.   

Imposibil, bilogic vorbind

„N-am fi ajuns la o astfel de problemă dacă eram în permanenţă femei cu bărbaţi şi bărbaţi cu femei. Eu îmi pun o singură problemă; ce anume să înveţe un copil care este adoptat într-o familie cu doi bărbaţi? Ei merg în dormitor şi copilul ce să mai înţeleagă din asta? Se duce la şcoală şi află că altfel stau lucrurile între un bărbat şi o femeie. Află că familia înseamnă bărbat şi femeie. Să nu mai vorbim de faptul că, în momentul în care creşte suficient pentru a înţelege cum stau lucrurile din punct de vedere sexual, pricepe că doi bărbaţi nu pot da naştere unui prunc. E împotriva firii. De fapt,  e imposibil biologic vorbind”, a punctat şi primarul comunităţii din Prunaru – Bujoreni Florentin Burcea.

Au votat în cunoştinţă de cauză

„Nu e om în Prunaru şi Bujoreni care să nu fi înţeles despre ce este vorba la acest referendum. Ştiu, aşa cum ştiu cu toţii, că întrebarea din chestionarul pentru referendum este foarte ambiguă. Au venit la mine, cu mic, cu mare, să mă întrebe ce şi cum. Le-am explicat că, în accepţia Guvernului, familia înseamnă bărbat şi femeie şi că „nu” la referendum presupune să îţi dai votul pentru legalizarea căsătoriei între gay sau lesiene. Au înţeles acest lucru şi, cum suntem creştini cu toţii, am credinţa că vor vota aşa cum trebuie”, a declarat şi preotul DinaConstantin, preot paroh Prunaru.