Provocările de pe rețelele de socializare au făcut o nouă victimă. Un celebru influencer a murit la scurt timp după ce a făcut un live

Sursa foto: Arhiva EVZ

Un celebru influencer a murit la scurt timp după ce s-a filmat în direct. El a făcut una dintre provocările populare pe TikTok, însă aceasta i-a fost fatală. Streamerul a participat la o competiție cu un alt influencer, însă după câteva ore a fost găsit fără suflare.

Un influencer din China a murit la scurt timp după ce s-a filmat în direct, făcând o provocare în mediul online. El a participat la o competiție cu un alt influencer celebru pe versiunea chineză a TikTok. Provocarea consta în consumarea a cât mai multe sticle de alcool puternic.

Influencerul „Sanqiange” (sau „Fratele Trei Mii”) a murit la doar câteva ore după participarea la competiția stupidă de pe rețelele de socializare. Acesta s-a filmat în direct, în timp ce bea Baijiu, un alcool chinezesc cu un conţinut tipic de alcool cuprins între 30% şi 60%, a relatat Shangyou News, citat de News.ro.

Unul dintre prietenii celebrului influencer susține că acesta a participat la provocarea cunoscută în mediul online drept „PK”. Acesta a concurat împotriva unul alt influencer în primele ore ale zilei de 16 mai și a transmis totul în direct pe canalul său Douyin. În timpul provocării, ei primesc recompense şi cadouri din partea fanilor şi implică adesea pedepse pentru cel care pierde, în acest caz, consumul de Baijiu.

Influencer celebru din China, găsit mort după o provocare pe rețelele de socializare

Prietenul influencerului susține că nu știe exact câte sticle de alcool a consumat, însă ar putea fi mai mult de patru. Jocul s-a terminat în jurul orei 1 dimineața, iar apoi familia nu a mai reușit să ia legătura cu el.

„Nu ştiu cât de mult consumase înainte de a mă conecta la televizor. Dar, în ultima parte a videoclipului, l-am văzut terminând trei sticle înainte de a începe cu a patra.

Jocurile PK s-au încheiat în jurul orei 1 dimineaţa, iar la ora 13.00 (când familia l-a găsit) dispăruse”, a declarat prietenul, identificat doar ca Zhao, pentru Shangyou News.

Nu este prima dată când Sanqiange a participat la o astfel de competiție. Pe contul său sunt postate multe filmări similare, toate implicând pedepse cu alcool. Cu toate acestea, el este descris de prietenul său ca fiind o persoană „decentă și directă”.

Ultima postare a influencerului a devenit extrem de populară, însă acum ea nu mai poate fi vizionată pe rețelele sociale chinezești

Moartea celebrului influencer ar putea aduce schimbări majore

Live-streaming-ul a căpătat mari proporții în ultimii ani și a dat naștere unei industrii de miliarde de dolari, în care influenceri cu spirit antreprenorial se întrec pentru a-și vinde produsele în timp real pe platformele de socializare.

Potrivit celor de la CNN, moartea lui Sanqiange va aduce, cel mai probabil o schimbare majoră în versiunea chineze a TikTok. Această industria a atras atenția autorităților în ultimii ani din cauza stilului de viață luxos al unor streameri și a provocărilor ieșite din comun la care aceștia participă.

Anul trecut au fost luate primele măsuri. Tinerii de sub 16 ani din China nu au voie să dea bani streamerilor, iar accesul lor pe platforme de acest gen este interzis după ora 22:00.

Administrația Națională de Video și Televiziune din China și Ministerul Culturii și Turismului au luat, de asemenea, măsuri pentru a interzice „31 de comportamente necorespunzătoare ale celor care fac livestreamer”.