Vânezi promoţii în magazine? Iată efectele perverse

Vânezi promoţii în magazine? Iată efectele perverse

Promoţiile la alimente din magazine provoacă un paradox în societatea românească.

"Acesta este motivul risipei alimentare. Atâta timp cât cheia comerţului este reclama şi găseşti două produse la preţ de unul, omul este tentat să cumpere mai mul (...) nu va cumpăra în funcţie de cât îi este necesar", a declarat Sorin Minea, preşedintele Romalimenta. El a adăugat că aşa se explică un fenomen paradoxal în România: cei mai săraci consumatori sunt cei care aruncă cea mai multă mâncare, potrivit economica.net.

Un studiu realizat de InfoCons şi Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România spune că 35% dintre români aruncă mâncarea. Potrivit unor informaţii furnizate de Ministerului Agriculturii (MADR), alimentele care ajung cel mai des la gunoi sunt mâncărurile gătite (25%), pâinea sau produsele de panificaţie (21%), legumele (19%) şi fructele (16%).