Profeția lui Bill Gates despre epoca post-pandemie. Cum ne vom schimba obiceiurile

Profeția lui Bill Gates despre epoca post-pandemie. Cum ne vom schimba obiceiurile

Fondatorul Microsoft, Bill Gates, estimează că oamenii vor renunța, în viitor, la mai bine de jumătate din călătoriile de afaceri și vor petrece mai puțin timp la birou, la muncă.

Miliardarul american Bill Gates, fondator al Microsoft, a estimat, într-o conferință organizată de publicația New York Times, că oamenii își vor modifica fundamental comportamentul în viitor. El a precizat că noile obiceiuri de călătorie și de muncă ale oamenilor vor fi influențate decisiv de noul coronavirus, chiar și atunci când pandemia se va fi încheiat și nu va mai exista nici un pericol.

„Previziunea mea ar fi că peste 50% din călătoriile de afaceri și peste 30% din zilele petrecute la birou vor dispărea”, a afirmat fondatorul Microsoft în timpul conferinței organizată de New York Times.

În altă ordine de idei, mergând mai departe, Bill Gates a apreciat că va exista un „prag foarte ridicat” pentru desfășurarea călătoriilor de afaceri, în condițiile în care munca de acasă a devenit mult mai fezabilă.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Vom merge la birou într-o oarecare măsură, vom face niște călătorii de afaceri, dar mult mai puține”, a mai spus Bill Gates.

Companiile aviatice primesc mai puține cereri

Miliardarul a precizat că, în această perioadă de pandemie, chiar el și-a simplificat forte mult programul de activitate și a renunțat la cele mai multe călătorii în interes de serviciu. Fundația lui Bill Gates lucrează în această perioadă pentru a oferi un vaccin eficient împotriva noului coronavirus, pentru categoriile sociale nevoiașe.

De altfel, faptul că oamenii de afaceri au devenit mai puțin interesați de călătorii în interes de serviciu se vede, deja, din analiza cererilor adresate companiilor aeriene. Conform datelor furnizate de companiile de transport aviatic, pandemia a redus dramatic cererea de călătorii, în special pentru călătoriile de afaceri, care în trecut erau cele mai profitabile. Acestea reprezentau jumătate din veniturile companiilor aeriene americane, dar doar 30% din număr, potrivit Airlines for America.