Primul tren electric chinezesc, pe șinele din România. Cu ce viteză va circula

Primul tren electric chinezesc, pe șinele din România. Cu ce viteză va circula CFR. Sursa foto: Facebook

CFR pune pe șine primul tren chinezesc. Acest tren este de mare viteză și va circula din Capitală spre Brașov și Constanța. Marian Mihail Călin, directorul general al Astra Vagoane Călători, a făcut marele anunț în cadrul Conferinței „România, din nou pe şine – Investiții și decizii rapide și eficiente pentru transportul feroviar”.

CFR pune pe șine primul tren chinezesc

Trenul electric chinezesc va opera pe rutele majore București – Brașov – Constanța. În prezent, trenul se află în România și este supus unui proces riguros de certificare și autorizare, care a fost completat în proporție de aproximativ 80-90%. A mai rămas verificarea compatibilității cu normele naționale și adaptarea la rețeaua feroviară existentă. După această etapă, urmează solicitarea autorizației de tip. Apoi, trenul va ajunge în România.

tren chinezesc

Tren chinezesc. Sursa foto Pixabay

Acest tren va avea o viteză maximă de 160 km/h

Acest tren va avea o viteză maximă de 160 km/h și va respecta cele mai stricte standarde internaționale în materie de siguranță și confort pentru pasageri. Autoritățile au spus de nenumărate ori că își dorește să modernizeze transportul feroviar din România, iar aducerea trenului electric chinezesc în țară este o mare realizare.

Tren chinezesc

Tren chinezesc. Sursa foto Pixabay

Astra Vagoane Călători a contribuit semnificativ la îmbunătățirea transportului public în marile orașe din România. În ultimele 21 de luni, compania a livrat 97 de tramvaie din cele 100 prevăzute într-un contract cu Primăria Municipiului București.

Tramvaie echipate cu cele mai moderne tehnologii

Aceste tramvaie sunt echipate cu cele mai moderne tehnologii și au fost integrate cu succes în rețeaua de transport a capitalei. Astra Vagoane a livrat și aproximativ 100 de tramvaie în alte orașe importante, inclusiv Arad, Cluj-Napoca, Timișoara, Brăila și Galați.

Tramvaiele livrate sunt dotate cu sisteme avansate de tracțiune, inclusiv invertoare și motoare asincrone, care sunt fabricate în România de o altă firmă din grupul Astra. Datorită lor, românii vor avea parte de o călătorie mult mai plăcută. Marian Mihail Călin a spus că România își propune să-și întărească poziția în domeniul transportului feroviar, aducându-l la standarde internaționale, potrivit Capital.

Ne puteți urmări și pe Google News