Evenimentul Zilei > Social > Vești extraordinare pentru primarii din România! Ce documente trebuie depuse
Vești extraordinare pentru primarii din România! Ce documente trebuie depuse

Vești extraordinare pentru primarii din România! Ce documente trebuie depuse

Primăriile au posibilitatea de a realiza anumite lucrări de cadastru cu ajutorul propriilor angajați, transmite Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară transmite că primăriile au posibilitatea de a realiza anumite lucrări de cadastru cu ajutorul propriilor angajați. Pentru ca aceste proiecte să poată fi demarate, angajații primăriei trebuie să fie autorizați de ANCPI, se  arată într-un comunicat postat pe site-ul companiei.

„Persoanele fizice autorizate în categoria E pot executa lucrări de specialitate numai la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale la care sunt angajate”, se arată într-un comunicat postat pe site-ul companiei.

Conform Ordinului ANCPI 107/2010, lucrările pe care le pot executa deținătorii unei autorizații de categorie E sunt:

  • planuri parcelare;
  • planuri de încadrare în tarla;
  • planuri de situație pentru studii de prefezabilitate și/sau fezabilitate și pentru rețele edilitare locale.

Primăriile pot efectua lucrări cadastru cu ajutorul propriilor angajați

Pentru a putea obține autorizarea ANCPI pentru categoria E, angajații primăriilor trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să aibă cel puțin studii medii și să transmită la ANCPI un dosar de autorizare, ce va conține următoarele documente:

  • o cerere-tip pentru autorizare;
  • curriculum vitae;
  • o listă a lucrărilor de specialitate realizate și a celor la care a participat, specificând: denumirea lucrării, zona în care aceasta este amplasată, perioada de execuție, suprafața aproximativă a lucrării, tipul lucrării;
  • diplome de studii însoțite de documentul privind curricula școlară, titluri științifice, cursuri de pregătire și perfecționare, certificate care atestă pregătirea profesională în domeniul de specialitate, în copie;
  • documente de atestare a experienței profesionale, cum ar fi: carnet de muncă, adeverințe, extras din Registrul general de evidență a salariaților sau alte documente astfel încât să poată fi făcută echivalarea cu una dintre categoriile de autorizare, în copie;
  • un certificat de cazier judiciar, în copie, iar pentru cetățenii străini, alt document echivalent emis conform prevederilor legale ale statului din care provine solicitantul;
  • un certificat de cazier fiscal, în copie, iar pentru cetățenii străini, alt document echivalent emis conform prevederilor legale ale statului din care provine solicitantul;
  • dovada achitării taxei de autorizare, în copie;
  • buletinul/cartea de identitate sau pașaportul, în copie, valabile.
Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Publicat in categoriile: Social
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: