Poșta Română își schimbă domeniul de e-mail. De ce contează pentru clienți

Poșta Română își schimbă domeniul de e-mail. De ce contează pentru cliențiSursa foto: arhiva EVZ

Poșta Română va modifica domeniul principal de e-mail, trecând de la ropost.ro la ro.post. Este un pas semnificativ pentru alinierea cu standardele internaționale stabilite de Uniunea Poștală Universală (UPU).

Poșta Română își schimbă domeniul. Clienții vor fi în siguranță

Așadar, începând de marți, 4 februarie, Poșta Română va utiliza domeniul @ro.post pentru toate comunicările prin e-mail cu partenerii externi și clienții săi. Așadar, dacă primiți un e-mail de la suportclienți@ro.post, puteți fi siguri că este o adresă oficială și de încredere a Companiei Naționale „Poșta Română”.

POST, un domeniu de nivel superior sponsorizat (sTLD) destinat exclusiv sectorului poștal, este oferit de Uniunea Poștală Universală (UPU) pentru a asigura o identificare clară a serviciilor autentice. De asemenea, acest nou domeniu joacă un rol esențial în asigurarea securității comunicațiilor.

Potrivit comunicatului, această modificare evidențiază dedicarea Poștei Române față de modernizare, securitate și integrare internațională, consolidând astfel poziția sa în comunitatea poștală globală.

Poșta Română

Sursa foto: Poșta Română

Un alt pas important: Trecerea la  easybox, PIN și cod QR

După mulți ani în care românii au exprimat nemulțumiri față de serviciile oferite de Poșta Română, se pare că se conturează schimbări importante. Directorul companiei a anunțat că veniturile au atins un nivel record de 1,8 miliarde de dolari, o parte din aceste fonduri fiind alocate pentru investiții viitoare.

În mod specific, Poșta Română intenționează să înlocuiască tradiționalele căsuțe poștale cu lockere inteligente, care vor fi amplasate pe întreg teritoriul țării. Această inițiativă vine în contextul în care numărul angajaților a scăzut de la 24.000 la 21.000.

„Săptămâna viitoare, intenționăm să lansăm infrastructura pe care am dezvoltat-o în parteneriat în București, urmând să ne extindem la nivel național. Nu trebuie să ne grăbim. Odată ce hub-urile sunt finalizate, probabil în a doua jumătate a anului, vom începe activitatea în București, vom crește capacitatea de procesare și ne vom asigura că putem livra prin easybox.”, a explicat Valentin Ștefan, directorul Poștei Române.