Patronul unui local bucureștean, exasperat din cauza ospătarilor care își fură clienții. Sfaturi pentru a evita escrocheria

Taverna Racilor. Sursa: facebook.com/tavernaracilor

Patronul unui local bucureștean i-a sfătuit pe clienții săi să reclame o practică des întâlnită în lumea ospătarilor, care este practic un furt. În două zile a concediat trei astfel de angajați.

Patronul unui cunoscut local din Herăstrău, Taverna Racilor, a postat un mesaj pe contul de Facebook, în care le cere clienților să reclame abuzurile ospătarilor. Adică produsele ce nu sunt trecute pe nota de plată, sub diverse pretexte. „Am uitat să-l aducem”, este scuza folosită de cei care servesc. Patronul a afirmat că în ultimele trei zile a concediat trei astfel de angajați. El a menționat că, în ciuda faptului că ospătarii câștigă foarte bine, mai ales din bacșiș, unii dintre ei nu se pot abține să nu recurgă la mici furtișaguri.

Ce reclamă patronul legat de ospătarii pe care i-a concediat afară

„Ne fură ospătarii! În 2 zile am dat 3 afară! DIN TIPS CÂȘTIGĂ MINIM 300 lei pe zi (în timpul săptămânii) și 500 lei pe zi (în weekend) și salariul de la noi este peste media salariilor ospătarilor din București! Cum ne fură? Uite așa: omit să adauge pe notă băuturi sau preparate din meniu și când aduc nota la masă se scuză și cer banii pe produse. (Pe lângă nota încasată)”, a fost mesajul pe care l-a transmis Paul Nicolau, pe rețeaua de socializare.

Sfatul pentru cei care cad victime unor astfel de escrocherii este acela de-a anunța imediat managerul localului. „Vă rog, când întâmpinați un caz din acest fel să nu plătiți și să chemați managerul tavernei să prezentați situația! NOI vom chema poliția, deoarece altfel nu se mai poate cu ei. Vă mulțumesc pentru susținere!”, a mai spus patronul.

„E veche ... Prin anii 80 , era unu' micuț de înălțime - Costică , la Trocadero la Statui , la Universitate ... La fel proceda ... Era pe mână cu barmanii , ei aveau gestiunea la băuturi ... Aduceau licorile din afara restaurantului ... Meseria se fură , nu se învață ! Apreciez corectitudinea dumnevoastră !!!”,

„Ospătarii, dacă fac asta, au complici la Bucatarie! Nu ai cum sa faci asta pe cont propriu!!”

„Poate ca ar trebui să aveți altă "politică de recrutare". Poate ar trebui sa investiți mai mult timp, energie si bani in formarea si fidelizarea angajaților. Si sa nu mai plecați de la ideea ca ospătarul e un sclav pe care il dau afară oricând si găsesc imediat altul.”, sunt câteva dintre comentariile de la postarea respectivă.